I loved you then.. I love you still & I always will <3


Gudaness asså, idag har jag verkligen varit i farten, inte en enda sekunds vilande. Efter att jag har jobbat, handlade jag matlådor så att jag har lunch på jobbet ett tag nu, så när jag kom hem har jag stor städat, duschat, tagit in ena hästen åt Eva, gjort mat och diska all disk som stod framme. Har gjort bra ifrån mig idag, känns riktigt bra att jag äntligen har hunnit med all göra som var tvungen att göras. Nu ska jag iallafall ta och vila och se på lite OC innan det blir dags för att sova så att jag orkar med att kliva upp kl 05.40 för att åka och jobba. Så får jag ta och försöka ta tag i alla papper imorgon.



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0