I was here, and I cared

Strax efter att jag och Conny vaknat igår, åkte vi ned till huset för att röja hans sjukt enorma gräsmatta.. Medan Conny klippte så krattade jag :) HELT GALET hur mycket slit det skulle vara! Vi höll på från ungefär 14-20 tiden o.0 Så jag kan ju lova att vi var lagomt sliten sådär mot slutet x) När vi kom hem, hjälpte Eva mig med lite papper och sådär.. Sedan hände det inte så mycket, var så himla utmattad så la mig o soffan och såg på OC en stund innan det blev dags för sängen.

Idag har jag knappt sovit, vet inte vad det var men först hade jag jätte svårt att somna och sedan såfort jag somna så vaknade jag till typ tusen gånger sådär.. Sedan när jag äntligen lyckades sova skönt så var det dags att kliva upp för att åka in till jobbet.. Usch fick kliva upp kl. 6.00, jobbigt! Hur som hellst så var det ju min första dag på sommarjobbet hos Arbetsförmedlingen. Det var mycket trevliga sommarjobbare och anställda där men det var riktigtlite jobb åt oss att göra så det vart ju riktigt långtråkigt sådär till och från.. Så man blev bara trött av att inte kunna göra något vettigt =/ Hoppas iallafall det blir bättre imorgon :) Lite mer att göra så att man håller sig sysselsatt dessa timmar. Får även inte glömma bort att ta med mig matlåda, vilket jag förmodligen lär göra xD haha. Pallar fan inte köpa maten på en resturagn som ligger i närheten, den var ju kass! Fick enbart välja idag på stuvade makaroner med korv eller köttbullar. Korven var ju god men inte makaronerna på långa vägar =/ var ju lite som skolmaten... Hur som hellst så när vi fick sluta för dagen, kom Conny och hämtade upp mig och fick en bamsekram. Då blev jag glad, kände att jag behövde det :) hihi. När vi kom hem kom jag på att jag körde moppe imorse ner till bussen så vi fick ju åka tillbaks till statoil så jag kunde köra hem den igen haha, kan ju vara bra att göra det >.< När jag kom hem igen så hjälpte jag Conny med att slipa hans ena bil, den som han ska sälja efter att han gjort i ordning den så att den blir fräsch och fin igen :) Nu tänker jag faktiskt ta och lägga mig i soffan och lata mig framför OC säsongerna tills jag ska lägga mig och låta drömmarna föra mig bort :D Så önskar jag er allesammans en fortsatt trevlig kväll! :)



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0