It will last for ever


Igår hämtade min kära Conny upp mig på jobbet, så skjutsade han även hem Niklas innan vi for vidare in till Biltema, sedan bjöd även Conny på mat på Donken, Smaskens! :D När vi kom hem och hade ätit upp maten, skulle vi fara ned till huset för att fixa lite där men Conny fastnade vid bilen istället och det tog längre tid än vad det var tänkt men nu är det iallafall klart :) Så jag satt och gav honom sällskap där och hjälpte även till lite med det som jag kunde :) Under kvällen när vi äntligen blev klar och jag kikade in lite på fb, såg jag att min underbara barndoms-bästis från Polen hade äntligen skaffat fb och kontaktat mig!! Kände först inte igen henne för fem öre, förns jag såg att hon var vän med hennes bror som även var med i gänget :D FYFAAASEN VAD KUUL, Blev ju bra lycklig!!! ;D iiiiiih happy happy!! hahaha xD Så pratade en stund med dem där dårå ofc :D GUD SÅ JAG SAKNAR DEM!!! :'( ♥ Conny förslog att jag kunde bjuda hit dem, så hoppas dem kanske har möjligheten att komma och hälsa på oss något framöver :D Vore hur kul som hellst! Hur som hellst en stund senare myste jag ned mig i Connys famn på soffan, så såg vi på film, när den tog slut var vi så utmattad så vi orkade inte alls kliva upp, någon sekund senare sov vi redan som små bebisar xD haha myyyspyys! Vid tre tiden i natt väckte Conny mig och då var jag sten säker på att detvar dags att kliva upp, men icke :D som tur haha, han hade bara vaknat och märkte att vi hade somnat i soffan så han väckte mig med och sa åt att vi skulle lägga oss bekvämare i sängen :)

När jag vakna imorse, vaknade jag ganska lagomt FAST att mitt jäkla alarm på mobilen inte ringde idag igen! :o KAN FASEN INTE LITA PÅ DEN SKITEN o.0 NoT CooL aT aLL! Ídag direkt efter jobbet for jag ned till huset tillsammans med Conny och hans pappa, var där en bra stund och hjälpte till dem med renoveringen :) Nu ser man att det går frammåt :D(Y) Underbart! MEN NUU, är jag så himla utmattad i kroppen, har inte alls vilat eller sovit ut ordentligt denna veckan så ikväll tänker jag inte lägga mig allt för sent, men först ska jag mysa ned mig vid Conny och se på film :) Nattinatti, Sleep tight!



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0