You're my everything


Igår var det ju gratis inträde till Gatufesten, så det blev ju planerat att bara någon stund efter jobbet att jag skulle åka in dit tillsammans med Conny och träffa tjejerna men att han sedan skulle gå och umgås med Kebbe istället eftersom han inte var så sugen att vara med oss MEN allt blev så himla sent med väntan på Kebbe, var ju synd att inte Conny ville fara in dit tidigare då vi hade tid och möta Kebbe där sedan.. Så Conny ville inte åka in vid 20 tiden så det blev inställt för oss. Så tydligen har han bestämt med Kebbe att dem ska lana och gå på gatufesten på lördag, jag som tänkte gå igår för att 1. träffa tjejerna. 2. för att det var gratisdag.. Så en sak är säker att för min del, blir det ingen gatufest alls i år. Grabbarna får åka in dit utan mig, men dem klarar sig nog toppen utan mig :) ^^, Hur som hällst, så kvällen blev ju inte alls som det var planerat så kvällen var ju inte nå speciell, Conny satt och spela CS och jag unnade mig med lite OC maraton innan det blev dags för mig att lägga mig.

Imorse ringde inte alarmklockorna (min ringde dock inte igår heller) men idag ringde ingen av dem o.0 så vi vaknade en timma senare än vad vi borde, Conny blev ju tyvär en timme sen om inte mer.. :/ och eftersom jag missade min buss därifrån som jag skulle ta den så var Conny snäll som skjutsade in mig till Sörberge Norra så att jag hann med den så jag kom iallafall inte för sent till jobbet (Y):) Dagen på jobbet var väldigt härlig idag kan jag säga, vi fick uppgift att dra in till Birsta och lämna ut lite information till olika arbetsgivare. Tog oss även en liten fika och sådär. Var riktigt trevligt under hela dagen! :D Älskar mina arbets kamrater som jag får jobba med :) En kort stund efter att jag och Conny kom hem efter jobbet, åkte vi in till Birsta City - Biltema en sväng och handlade lite bil grejer och skruvar och sådant ned till huset som kan behövas till att renovera. Nu har jag precis sorterat mina papper, läst igenom, fyllt i och sådär så imorgon ska jag bara kopiera dem så att jag har en extra kopia själv och sedan skicka in orginalet, skönt att ha det gjort. Nu tänkte jag ta och skicka in ett CV och hoppas på att jag får det jobbet som extra jobb typ som under helger, lov och efter skoltid, vore till en ENORM hjälp om det vore så.

Sometimes it's beautiful.
Sometimes it's hard, but I know baby,
that we can get through everything ♥
It's fate that it should be you and me.
We will last for ever. I will love you till the end. ♥ ♥



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0