Magiska ögonblick


Some love one,
Some love two.
I love one,
And that is you
  




Imorse
när jag vakna såg jag en stund på tv innan jag gick in och väckte Conny, på tv spelades filmen "Edward scisserjamds". Den filmen är ju bra den! Jag minns hur sjukt ofta jag såg på den när jag var yngre  Haha och så ful som jag och Sabina är då :p Pratade med henne sedan på msn om att jag såg på den filmen, så börja vi prata om att den var bra och att vi inte alls tycker om rötotten som jämt är överkåt och försökte våldta Edward i sallongen, THAT'S NOT COOL AT ALL! så sa Sabina .. följande:

Sabina- Undra om han ens har en kuk, om gubben uppfann det åt honom :P
Jag- HAHAHAHA sällan! Jag tänkte på samma idag under den scenen xD
Sabina- HAHA  ja..med tanke på att han va
Jag- Han kanske har en dildo som kuk  HAHA ..
Sabina- HAHAHAHAHHAHA  

.. Jeppjepp, vi kan vara lite sajko ibland haha >.< Men utan det, vore det inte vi  Hur som hällst, Conny for ned till huset efter att han vaknat lite till liv, tillsammans med hans pappa för att lägga upp taket i sovrummet som håller nu på att närma sig mot fääärdig..inte ännu men närmar sig nu, THAT'S GREAT!!  Efter en liten stund tog jag moppen ned dit och klippte den jädrans enorma gräsmattan på gården han har, var då bannemig en massa gräs som ska vara där :o Blir lite drygt när man ska klippa och dona med den men fint är det ju.  När vi kom hem var klockan kanske lika mycket som 20.00, något där.. Lagade mat tillsammans med hjärtat mitt, det blev hamburgare med strips. Passade även på att göra lite matlådor till jobbet

Nu sitter jag här och pratar med mammi, som ringde mig nu.. Hon ska åka till Polen redan nästa vecka. Gud vad avis jag blir på henne! :/ Kanske åker och hälsar på henne och min lillebror något till helgen innan dem åker. Hampus vill verkligen träffa mig, var ju ett tag sedan nu :/ Men har verkligen inte haft så mycket tid alls nu på sistone :/

Tänker nu ska gå och lägga mig så att jag orkar kliva upp imorgon vid 6-tiden för att fara till jobbet.. Inte alls sugen att kliva upp så fruktansvärt tidigt efter en jobbig dag idag MENMEN blir nog bra detdär  Sleep Tight!

   

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0