Mitt hjärta kommer alltid slå enbart för dig <3


YELLOW!! ;D

Säger bara uscha buscha för hur hemskt jobbigt det var att kliva upp kl 6 imorse o.0 för att åka in till jobbet =/ Min kropp verkar inte tycker om att vakna så tidigt då det är sommarlov men annars så äre hur kul som hellst på jobbet med världens goaste arbetskolegor! I JUST LOVE IT! :D Efter jobbet kom min lilla skatt och hämtade upp mig, när jag kom hem var jag så fruktansvärt sliten och mådde dåligt så somnade på soffan direkt kan jag säga haha, men den där timmen behövde jag kan jag lova! Mådde tusen gånger bättre efter min lilla powernap (Y). När jag klev upp hoppade jag in i duschen, torka håre och for ned med Eva till båten deras,det var riktigt mysigt där!  Jag hjälpte henne med att sprätta medan Conny var super duktig och sydde :D Min lilla karl är en gentleman! :) haha. Nämen hur som hellst, efter ett tag ville Conny att vi skulle fara ner till Ica Maxi för att köpa godis så vi gjorde det och fick även med oss riskakor och energidryck..LÄR BEHÖVAS! :o;D Nu ska jag bannemig ta och mysa ned mig i soffan och se på fiiiiilm!! :D Perfekt väder för det (Y) 




PussLOVE ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0