Nothing to do about you..


Idag har jag enbart suttit och latat mig framför serien OC fram till typ tre tiden sedan satt jag bara ute till typ fyra tiden och gav Conny lite sällskap medans han slipa bilen. Något vid 5tiden skjutsade vi hem Rickard och for sedan ned till pizzan där vi käkade kyckling sallad, där mötte vi även på Simon Berg med hans flickvän och Nisse. Nu verkar grabbarna vilja fara och fiska så lär väll bli sådå.. Har ju ändå inget annat för oss :p Men plötsligt började det regna så får se hur det blir med den biten


Fuck VAD JAG ÄR BRA LESS NU DÅ :( känner mig helt nere pga en sak .. känns skit kul sådär :p NOT. Önskar allt kunde vara som förr i tiden, då alla stod nära varandra och ingen utnyttjade någon när det passade en och sedan sket i en.. Vad är det för stil? Blir så himla irriterad och ledsen på dig.. :( But it's nothing to do about that. Jag har iallafall sett att du har förändrats nå sjukt mycket och insett att detta verkar vara ditt sanna jag nu. Bara att ta och acceptera det och gå vidare utan dig vid min sida, ser nu iallafall vad man betyder för dig =/ Men jag är stark och klarar mig finfint utan dig även fast det är tråkigt och jobbigt att det ska behöva vara sådär.

(Gammal bild på en liten blond Dzesii)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0