One + one is two, that's me and you


SHALLALALAA JAG FICK JOBBET!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorse vid 9-tiden ringde Sara Nilsson mig från Arbetsförmedlingen och sa att CV:t som jag skickade igår efter jag haft mötet, att det var väldigt fint och att dem nu vill erbjuda mig jobbet hos dem. Så nu på måndag kl 8.00 börjar min första dag på jobbet! YEEHAAA!! I'M SO FREAKING HAPPY!!!! Hahaha gud detta behövde jag!! Jag ska få jobba i fyra veckor, kommer nog gå susen! Connys mamma ringde henne även lite senare och då sa den där Sara att jag gjorde väldigt bra intryck utav mig och att jag kommer gå väldigt långt! :D KAN DET BLI BÄTTRE??! Så himla underbart ju!! :D:D:D Hihii.

Efter att jag ringt kära Conny och sagt mina goda nyheter gick jag ut med vovsingen, gav djuren mat, plockade undan efter vovven som har varit busig och stökat till det medans han var ensam :/ Sedan var det dags för frukost åt mig >.< Men jag var så himla hungrig så jag kokade makaroner och stekte köttbullar med ägg, hur gott som hällst! :) Bra aptit jag har fått (Y). Efteråt gick jag ut en sväng igen med vovven så han fick vara och gå av sig all sin energi. Efter prommisen mockade jag i hästarnas boxar, så att Eva (Connys mamma) slipper göra det sedan när hon kommer hem från jobbet :) När jag blev klar hoppade jag in i duschen så jag inte lukta häst resten av dagen ^^, Nu har jag precis äntligen städat undan hemma också, så nu ser det fint ut igen :) 



Snart kommer Conny hem från jobbet, han fick sluta tidigare :D That me love >.< hihi. Något idag kanske även Conny får hem sin nya monster dator som han har beställt, är faktiskt nyfiken på hur den ser ut x) Spännande ju :).

Imorse har jag även pratat lite i telefon med min kärabror, Vimar :) Han blev riktigt glad när han fick höra att jag fått jobbet och hur positiv dem var angående mig (Y) Var verkligen kul att få höra hans röst! ♥


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0