Skönt med helg


Orkar inte riktigt skriva ett ordentligt inlägg idag men sådär såg den ut hitills kortfattat:  

1. Vaknat sent, något vid 12-13 tiden. Var hur skönt som hellst att få sova ut ordentligt, kan säga att det verkligen behövdes efter denna långa veckan.  
2. Gett hästarna hö.
3. Hängt tvätten + suttit in ny tvätt.
4. Stor städat, behövdes verkligen efter att Conny & Kebbe lanat 
5. Kikat på OC ♥.
6. Gett hästarna mer hö & fixat med tvätten + hätt i ny i maskinen.
7. Duscha och fixat till mig lite granna så jag såg levande ut >.<
8. Åkt och firat Connys söta lillkusin Alicia, massa trevligt!
9. Åkt en sväng på Ica Maxi & handlat kattmat + lite kattgrejer.
10. Kommit hem & fortsatt kikat på lite avsnitt av OC.
11. Nu sitter jag här och skrivet inlägget ^^, samtidigt som jag lyssnar på musik.
12. Ska alldeles strax se på filmen "Made Of Honor".   


Ikväll får det bli en bild på min urgulliga lillebror eftersom jag saknar honom så fruktansvärt mycket just nu ♥ ♥



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0