Tell me what you got

Gudaness asså! HAHA i fredags började min dag inte alls så himla kul.. ;p Först när jag skulle skynda mig med moppen in till bussen så vägrade den starta, efter 20 minuter startade den äntligen! Så påvägen dit, medan jag körde blev jag geting stucken på foten hahaha så jag fick världens ryck i benet medan jag körde och tappade min sko så den flög en bra bit bakåt (tur att jag inte vurpa) så var bara till att vända om och hämta skofanskapet x) När jag kom fram missade ju naturligtvis bussen precis så var ju bara till att vänta på nästa men där vände oturen till lyckan och jag kom enbart en minut för sent :o = nothing.. så jag hade ju bra tur där ändå! Under tiden hade foten svullnat upp som ett .. ja jag vet inte vad så jag gjorde i ordning en liten gegga med salt, socker och lite vatten som jag la över foten som tydligen skulle suga åt sig giftet, under dagen hade svullnaden äntligen lagt sig (Y), kändes bra skönt! Eftersom jag kunde inte alls gå med skon på, det tröck mot svullnaden så var tvungen att gå barfota under jobbdagen haha (Y) SKIT SNYGGT! :p

Efter jobbet åkte jag hem och sola vid poolen, när Conny kom hem från jobbet putta han i mig i poolen, den busen! ♥ Så efter att jag har badat klart, städade jag undan lite innan Kebbe skulle komma på besök, duscha och sedan for jag, Conny, Kebbe, Eva, Hans-Erik och Malin på en båttur med Evas och Hans-Eriks nya jätte fina båt :). Efter någon timma åkte vi hem så började grabbarna lana och under tiden hade jag mitt lilla OC maraton :) Kebbe tog även med sig sin lille hund, Malte. Riktigt mini :) Så gosade massor med honom med, han blev även mitt sällskap under natten, sov tillsammans så mysigt :).

Igår när vi vaknat började Kebbe med att spela CS direkt, jag fortsatte se lite på OC innan jag gick ut och sola. Efter någon timma kom grabbarna ut och börja busa i poolen så efter att vi badat klart efter flera timmar gick jag in o duscha så jag kunde lyckas borsta håret ^^, Medan grabbarna fortsatte med sitt lan och jag såg på OC sedan såg jag på filmerna "My brothers girl", den filmen var riktigt bra! :) och "Sanning eller konsekvens", den filmen var mindre bra x) Den var lite udda :P Till sist när vi gick och la oss såg vi på piraterna tills vi somna^^,

Nu imorse .. eller ja, vi vaknade ju lite sent för att kalla det för morgon >.< men hur som hellst så satte grabbarna igång med att spela CS dårå.. Så jag satt ute en stund med Eva och hundarna och prata lite :) Nu tänkte jag ta och slå på någon film och fila/måla naglarna ^^, Vad som sker idag har jag ingen aning, lär bara vara en tråkig söndag och invänta jobbet imorgon. Söndagar är bra tråkig! Jaja nu får jag tacka för mig för idag, så får ni ha en toppen dag! :)


(Jag och Malte, Kebbes & Issas lilla valp).



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0