Drömmar förändras men riktiga vänner har man kvar för livet.


I torsdags blev det ett jätte trevligt äventyr tillsammans med Karolina Westerlund, tack så mycket för en riktigt rolig dag/kväll!  ♥ ...Sådär såg vår dag ut:

* Jobba (riktigt toppen dag på jobbet!)
* Hämtade en frakt bur från Emilia, tillsammans med Karolina.
Tusen tack för buren Emilia, verkligen riktigt snällt!
* Åkte hem till Karolina där vi lämnade buren och åt middag tillsammans med hennes super trevliga familj.   
* Tog oss en liten promenad till Timrå centrum.
* Gick tillbaks hem till henne där vi hämtade badgrejer som filt, handdukar osv..
* Tog moppen och åkte och bada och sola, massa skoj!  
Om jag ska vara ärlig så var det mitt första dopp i år. :$ HAHA lite sent men bättre sent än aldrig .

* Efter några timmar åkte vi tillbaks hem till Karolina där vi bytte om och fixade oss lite granna.
* Gick ned till Lidl - parkeringen, där Matte Persson hämtade upp oss,
gud så himla snällt!! Tusen tack, du är oerhört snäll som skjutsade oss!
* Åkte upp till Härnösand där vi hämtade min lilla bebis kanin  ♥  ♥
Så himlans söööötis han är, min lilla bunnie ♥ och han är sjukt tam, han älskar att gosa och bits absolut aldrig .
Vad han ska heta vet jag ärligt inte ännu, jag har kallat honom lite allt möjligt.. även Playboy eftersom det är ju en kanin.. Men han ska få ett sötare namn tycker jag!  

Mer bilder kommer något senare framöver


Igår var det vår sista arbetsdag på arbetsförmedlingen, nu blir det dags för nästa gäng att jobba där i 4 veckor, önskar dem en massa lycka till och hoppas dem får en lika rolig grupp som vi fått . Det känns både skönt och trist att det nu är slut för oss.. :/ Skönt så man kan vila ut, åka och bada på dagarna eller göra precis hur man vill när det är fint väder.. Men det är självklart tråkigt att behöva skilja sig ifrån det vi haft ihop. Men givetvis behöver det inte ta slut sådär, vi har mer arbetsgänget bestämt att vi ska ha återträffar då vi träffas och hittar på något skoj ihop.  Härligt! Kommer ärligt annars sakna dem faktiskt.
                Efter jobbet när jag var påväg hem såg jag att Conny var nere i huset så jag stannade där en stund efter vägen, men jag fick inte stanna där för honom eftersom han höll på med någon överaskning åt mig så han fick en kebabrulle och en nougat choklad av mig eftersom jag misstänkte att han var hungrig. Sedan for jag tillbaks ned på macken där jag handlade dricka åt honom och lämnade den åt honom.  När jag kom hem gick jag ut en stund med vovven Texas, gav mat åt honom, tog upp lilla kaninisen och såg på film med honom och myste  ♥. Efter någon timme ropade min kära Conny på mig, så jag gick ned till honom så hade han byggt ett kaninhus åt lilla kaninen, så han kunde gå igenom buren till huset han byggt som även var isolerat, perfekt till vintern och så han slapp höra massa oväsen från t.ex. hästarna.  Hur gulligt var inte det?!! GUD VILKEN LYCKA JAG HAR SOM HAR CONNY!! Min ängel är vad han är!!  ♥ ♥

Imorse har jag gått ut tillsammans med vovven, Texas på flera promenader, gav honom mat och gosade massor med honom, även dansade lite haha.  Så har jag gått och kollat till Evas hästar, när jag gick dit såg jag att ena hade smite ut ur hagen på något vis, så tog in henne  Gick jätte bra till er som undra. Men jag förstår inte alls hur hon lyckas att smita ut ur just denna hagen, eftersom jag såg inga hål och så.. :s Sedan resterande av dagen hittills har jag bara suttit vid datorn och skickat in 7stycken ansökningar på olika jobb, så hoppas verkligen på att jag får något utav det . Har nyligen suttit med lilla kaninisen i famnen och kikat på filmen "Dear John", det var en riktigt bra film måste jag säga! Värdig att se . Vad kvällen kommer att ha för trevligt att bjuda på, får jag se men jag hoppas ni alla andra kommer få en trevlig fortsatt lördagskväll! .  



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0