You can stand under my umberella


Ojojoj! HAHAHA igår kväll somnade jag lika tidigt som vid 19-tiden och sov ända till imorse kl 06.15 då jag skulle kliva upp för att fara till jobbet  Efter jobbet ringde min kärabror, Vimar och undrade ifall jag ville komma förbi senare och se på film med honom  Så efter jobbet körde jag hem moppen, tog en snabb dusch och fick skjuts till honom utav super snälla Matte som ställde upp med att skjutsa mig  TUSEN TACK!  och även massa tack till Christer som skjutsade hem mig sen sista biten från bussen!  Min andra bror, Sebastian kom också förbi och umgiks med oss (Y) Vi såg på filmen "Step up 3" Den var faktiskt bra, men tycker tvåan var bättre, nu tänker jag iallafall se på "You got served - Beat the world" innan jag somnar, ska bli spännande att äntligen få se den!  Imorgon efter jobbet åker jag hem till mammi och lillebror för att hälsa på innan dem far till Polen på semester och hälsar på våra släktingar, önskar jag kunde göra det med, saknar mina underbara barndoms vänner och släktingar men det får bli en annan gång  

Det var riktigt kul att få umgås med bröderna, var ju som sagt ett tag sedan nu  
Tackar er enormt för en super trevlig filmkväll!  ♥



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0