You're my treasure in my life


Imorse när jag skulle till jobbet, hade jag lagomt stressigt! Jag tänkte kliva upp lite senare så att jag istället kunde få sova ut lite extra men såklart lyckades jag att försova mig då en kvart så det blev sjukt stressigt! När jag varredo för att fara så vägrade moppen att starta på ett bra tag så jag missade bussen men som tur kom jag precis i tid, helt sjukt! :D(Y) Så då blev jag glad >.< Idag på jobbet skedde det en hemsk olycka o.0 :( Så jag hoppas verkligen på att det löste sig och att det slutar bra! Min kära Conny hämtade upp mig när jag slutat jobba, härligt att vi slutar i god tajming så han hinner precis sluta och komma till mitt jobb tills jag slutar, AWESOME! haha :D När vi kom hem fixade han lite vid bilen så jag gav honom lite sällskap, sedan satte jag igång med att vattna Evas blommot medan hon är borta nu i ett par dagar, och sedan tog jag och Conny och krattade bort lite löv som låg på backen :) När det var gjort, gick vi in och såg lite på tv och medans gjorde jag mat till familjen, det blev stuvade makaroner med köttbullar till er som undrar :p haha sedan hjälpte jag att torka disken efter att Conny diskat, väldigt snällt utav honom ♥ :) Jag tänkte ta och lägga mig nu men Christer ville att jag strax ska fara ned med honom till bussen så att jag sedan kan köra hem moppen så det får bli en liten tur innan jag myser ned mig i sängen och låter drömmarna föra mig bort :)

GUD SÅ JAG ÄLSKAR, TEXAS! SÅ HIMLA GO VOVVE!! ♥ ♥



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0