when my world's falling down, I still wear a smile :)


Yelloooow! ;D

Rötten start på dagen men slutade riktigt bra ändå! :D
Först missade man bussen till skolan så fick jag vänta på nästa i nästan en timma så man kom ju bra sent till lektionen :/ NOT COOL AT ALL! :( Men efter skolan åkte jag, Bina, Ellenor och Nicklas in till stan där jag först fick gå till banken och fixa med mitt kort som krånglade. Sedan gick vi vidare till statium där jag köpte min snygga rosa adidas väska JUST LOVE IT! hihi ♥ Ellenor köpte sig en klocka, strax efter for hon och Nicklas hem så jag och Bina åkte vidare in till Birsta City och schoppade lös :D .... iallafall jag haha :p Bina hittade ingenting :( men jag köpte mig ännu en väska från accent som jag länge velat ha, ett par nya tights och ett par bagjeans :D Vi tog oss även en liten romantisk fika på Donken ;) haha. Har varit en massa kul! Tusen tack babe ;) ♥

Efter flera timmars shopping åkte Bina hem och jag tog mig en promenad hem till mammi där jag städade undan lite på rummet, duschade och såg på BB innan Conny kom ner och hämtade upp mig :) Nu sitter han och spelar något spel som kallas för LOL hihi. Jag själv sitter här och nördar lite med musik och pratar med Sverob och Matte :) Känns knas, är as pigg :o känns precis som om det vore mitt på dagen kommer fasen ha svårt att kliva upp imorgon bitti till skolan :/ Nänu ska jag  göra något roligare än att blogga :P:p TAKE CARE!



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0