Crazy in love


Idag blev det ingen skola för mig IGEN :/ Kunde knappt sova inatt pga min jädrans magverk och mått illa hela natten åh, mår ännu inte det bästa so that's kinda sux freaking much! :( Saknar min Conny som är på jobbet just nu, känns otroligt ensamt och tråkigt här hemma utan honom :( Jag har iallafall ringt vårdcentralen, dem ska ringa upp mig vid 14tiden, alltså om ungefär en halv timma.. Hoppas min doktor har kommit tillbaks så jag kan få prata med honom om detta. Sedan så har jag tagit mig en varm och härlig dusch, orkade inte ens kliva upp imorse för jag hade så fruktansvärt ont så jag fick ju ta och tvinga mig in till duschen men efteråt kan jag säga att det var lätt värt de, var fantastiskt med en varm dusch :) Har gett djuren mat, varit ut med vovven och nu ligger jag bara i sängen, måste ta tag i att städa och plugga men känner inte suget när jag mår som jag gör, vill endast ligga i soffan eller sängen och bara försvinna :(



PussLOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0