Here I go again!

Här sitter jag, en rätt så nyvaken, uttråkad och sjuk tjej :( Not cool at all! I söndags har det börjat snöa ganska mycket här, så det var alldeles vitt och fint överallt! Jätte mysigt :) Men imorse däremot när jag gick ut en sväng, kändes det verkligen "Jahapp, sommar snart då :p" Haha.. jo eftersom all snö är helt borta och solen skiner, känns verkligen som en helt fel årstid på året :P

Min natt har inte alls varit trevlig för min del, har legat med feber och fruktansvärd magvärk. Kunde inte alls somna! :( Kollade ex antal gånger på mitt hjärta som sov så himlans djupt och gott, skämtar inte om att jag var lite avis för stunden...ville ju också få mig den där goda sömnen och sedan kliva upp för att åka på skolan men INTE DÅ! :( Har ännu febern kvar känner jag, magvärken börjar iaf äntligen svalna bort.. och har ingen kraft eller energi alls kvar i kroppen, orkade knappt gå på en prommis med vovven :/

Sitter och är riktigt uttråkad nu och less på att bara sitta hemma och må sämre och sämre... Blir galen snart juu :( Så förbaskat ensamt och tyst, får nog ta och slå på lite musik och pyssla eller något, inget som är jobbigt men ändå rätt roande.. aah får bli något sådant... fast först får jag ta och plugga lite. Så får jag hoppas på att jag känner mig någolunda bättre imorgon och att jag kan åka till skolan. :)

JO FÖRESTEN! Jag har för bara någon dag sedan lyckats lärt min lillebror att skriva sitt namn, guuud så duktig han är, är så fantastiskt stolt över honom!! :D<3

(Syns dåligt på kortet tyvär, men det står "Hampus" gånger 2)




PussLOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0