Life as an icon


Igår fick jag ännu inget svar utav min läkare SOM VERKLIGEN VÄGRAR RINGA UPP MIG!!!! Fast jag påmint om att han skulle men det verkar vara svårt att förstå :o Hur som hellst så ägnade jag dagen åt att plugga en läxa (Religion - Kristendomen) i sex hela timmar, gaaalet!!! o.0 Men det blev iaf riktigt bra tycker jag :D (y) När jag äntligen blev klar gick jag och la mig, men kunde naturligtvis inte somna eftersom fick feber och magvärk igen. Efter flera timmars lidande lyckades jag somna in till Connys snarkande xD <3 Men jag älskar honom lika mycket för det, mitt underbara hjärta :D Hihi.

Idag blev det ingen skola för min del eftersom jag knappt fått i mig sömn och hade febern kvar när jag vaknat. Låg och drog mig i två timmar, sov till och från och sedan tvingade jag mig upp för att skicka in läxan jag gjort som jag tänkt lämna in till lärarn idag men fick maila in den dåråå istället :) Sedan gick jag in och åt min fruktansvärt äckliga medicin till frukost, smaken förvånar mig alltid lika mycket..smakar bara vidrigare för varje gång :( Kinda sux... Gav djuren mat och gick ut med dem, tog en promenad med voffen och började sedan tokstäda, ville bara bli av med all katthår .. funkar inte bra med min allergi. Känner av den alldeles för lätt :( Hur som hellst blev det riktigt fint och mysigt tills hjärtat kom hem :) <3 Efter många om och men åkte vi ned till Media Markt där jag köpte spel åt grabbarna så dem kunde roa sig med det ikväll, sedan handla vi gotta på Ica Maxi och åt fetmaten på Donken, gott vare! och myyys :D<3 Nu har jag nyligen varit ut med Conny och Kebbes vovve, Malte medan Kebbe for för att skjutsa sin pappa. Nu sitter pojkarna och spelar spelet :) Ser faktiskt lite spännande om jag ska vara ärlig, ser ut som en skräckfilm :) Scarry ;D haha. Känns skönt att jag inte mår döende idag iallafall, finally säger jag bara! :) Har endast smått ont i huvudet. Håller tummarna på att jag mår lika kvällen ut :)



PussLOVE <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0