What's left of me


Hej mina kära läsare!

Jag vet att det var bra länge sedan som jag bloggade MEN det blir lätt så när man har fullt upp med skolan och jobbet, sedan nu hade jag haft mycket tid på att blogga hej villt men jag hade ärligt talat ingen lust i huvud taget när jag varit/är sjuk, orkar knappt leva desto mer blogga :p Hur som hellst så har jag bara varit hemma och legat i sängen eller soffan hela dagarna, innan läkarn ens ville ta prover på mig så sa han att jag har fått IBS syndrom, men det verkar inte vara helt hundra för mig för jag blir aldrig bättre av medicinen han skrivit ut åt mig så jag tjatade om att få ta prover så tillslut fick jag äntligen, däremot får jag vänta i evigheter på resultatet.. Får förhoppningsvis veta om det nu något under veckan. Igår var jag första gången på skolan igen på länge.. Gick som det gick.. efter bara någon timma fick jag otroligt ont i huvudet och blev smått yr, tillslut fick jag feber och led med det resten av dagen.. :( Inte alls kul men jag härdade, har ju redan missat fruktansvärt mycket :'( Men jag stod inte ut med att jobba även under kvällen så det blev inte alls som jag velat så jag åkte hem efter skolan, höll på att dö på bussen kände ja :o Det satt en kille bredvid mig, blev jätte orolig ifall jag skulle kräkas och han satt där, hade ju dött då ja! Mådde fruktansvärt illa men jag klarade mig (Y) Efter att Conny hämtade upp mig vid statoil och vi skulle åka sista biten hem, bara kanske en kvart efter att vi kom hem SPRAAANG jag in på toan och kräktes :( Sedan börja jag tok gråta.. Fy vilka humörsvämningar jag har fått! :o Galet jobbigt, blir helt tokig på mig själv :( Jag började tok gråta eftersom jag kände mig så fruktansvärt världelös att jag missat så otroligt mycket i skolan och i jobbet pga någon dum förbaskad sjukdom som jag inte ens vet hundra på vad det är och får inte för fem öre den hjälp som jag borde få utav doktorn! VARFÖR ÄR DEM SÅ DÅLIG FÖR??!! Kan aldrig ta en på allvar?!! o.0 Hur som hellst, så klarade jag knappt av en enda skoldag och mådde så himla dåligt igen, blir ju rädd vill ju bli frisk snart och inte behöva bli sämre igen bara för jag går på en skola :o Men tydligen tar det för mycket på mina krafter.. HEMSKT! Jag vill kunna ha kul igen som alla andra kan ha, dra ut och hitta på saker, dra och schoppa eller bara knalla runt, kunna gå i skolan och jobba men näää :'( Känner mig så himla världelös fast jag vet att det inte är mitt fel och något jag kan göra något åt.. är man sjuk så är man :( Vill även kunna hjälpa mitt älskade hjärta nere i huset, men det kan jag inte häller göra pga hur jag mår :( Varför kan jag inte bara bli frisk snart??!

Igår
när jag väntade på bussen till skolan märkte jag även att jag hade tappat mitt busskort på något fint vis så jag inte ens märkte något om det, måste ha tappat det ut jack fickan .. Kinda alsow sux! Men jag fick iaf som tur åka med gratis efter många om och men..


Justja, nu har det varit så länge sedan jag bloggat så har även hunnit med mig med att färga håret ^^, haha. Blev mörktbrunt. :) Första tiden hatade jag det utan tvekan! Jag tyckte att det var alldeles för mörkt än vad det skulle bli men nu efter en viss tid har jag vant mig och tycker det blev rätt snyggt faktiskt (Y):)

Här kommer BILDER på hur det blev:

   

PussLOVE, sköt om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0