Congratz to my two dear friends!

STOOORT GRATTIS till min älsklings lillebror som fått körkortet!! :D We all are so proud of him! :D Ja nu är det bara jag kvar då xD haha. Så vill jag även säga grattis till Karin som fyller 19 idag! :D

Eftersom att Christer klarade teoriprovet och fick körkort, blir det firande ikväll på Bite Line :) Ska bli massa trevligt :).


Annars idag så missade jag skolan =/ Försov mig, så Eva åkte och jag hade ingen skjuts att ta mig någonvart så det var tråkigt men fick iaf sova ut som jag ärligt talat behövde. Sovit sjukt dåligt de senaste nätterna så igår hade ja inga krafter kvar alls och kände mig sådär galet sjuk men nu mår jag toppen idag :D Misst it :) Och fint väder är det idag, kan inte bli bättre :D Så nu ska jag ta och gå ut i finvädret och ringa mamma som försöker få tag i mig :).



PussLOVE .. XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0