High heels


AND NOW I'M BACK! ;D Jag har inte alls haft orken till att sitta och uppdatera min blogg, men nu ska jag försöka bättra mig ... igen haha ;) Ber om ursäkt för er väntan :).

Jag har just precis iallafall beställt High heels till studenten från Nelly, så hoppas dem passar & blir bekväm :) Älskar höööga klackar, ska det vara någon klack så ska den vara hög! :D Hittade först ett par vrål snygga men fanns endast kvar i en storlek så jag fick leta vidare.. Tråkigt men dessa tyckte jag ändå om och dessutom tyckte min älskade sambo också om dem riktigt mycket och tyckte jag borde ta dem så nu blev det så :). Bild kommer senare.

(There you have a neew picture on me).



Annars i helgen?
I fredags efter att älsklingen kommit hem från jobbet, skjutsade han mig hem till mammi & lillebror, var massa trevligt & åt go'middag :). Det var planerat att jag skulle sova där hela helgen men på kvällen fick jag dumma huvudvärken & vart illamående så efter att lillkillen till lillebror skulle gå och lägga sig, kom mitt hjärta och hämtade mig så jag skulle få sova ut ordentligt i vår sköna säng :) Såfort vi kom hem, gick jag raka vägen till sängen medan han fortsatte att spela. Dock blev min huvudvärk & illamåendet värre så det var omöjligt att somna :'( Tillslut vid tre tiden kom John Blund och gav mig den sömn jag behövde ^^,

Hela dagen därpå (lördags) mådde jag inte alls bra heller. När jag väl vaknade, tänkte jag åka och umgås med mina kära vänner, Cicci och David men det blev inte som planerat och någon timma senare började jag må fruktansvärt dåligt, trodde jag skulle bli riktigt sjuk men som tur var så efter en hel dags vilande i soffan framför film, mot kvällen började jag må lite bättre iallafall och fick hyfsad ork i kroppen så medan älsklingen var på partaj hos hans faster, hade jag en super trevligt sällskapskspel-kväll ihop med hans syster som kom och hälsade på över helgen, deras bror och Mickis :) Var riktigt kul faktiskt! :) När älsklingen kom hem såg vi på VÄRLDENS bästa (för nuvarande) serie "The secret sircle" :D I JUST CAN'T STOP LOVING IT! :D <3 HAHA vi somnade vid 4-tiden imorse så jag var stensäker på att jag skulle sova bort hela denna dag, men tiden var inte så illa när jag klev upp faktiskt :) Vaknade strax innan 12. Idag har jag endast hafr en skön dag, sista dagen på lovet .. Har kollat på filmerna "Charlie St.Cloud" som var riiiiktigt bra! Super fin film faktiskt! och såg även nyligen på "Stick It" som faktiskt var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig :) Ja.. annars så har jag letat skor på nätet, kikat runt lite här och var osv :)

Lekte även lite på Paint igår och gjorde denna bild till min tidslinje på facebook :) Blev riktigt nöjd faktiskt :)



PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0