I can't imagine to stand here without you


Tjenare alla pigga och glada!
;D Haha ja klockan är nu alltså 05.03
, jag sov riktigt dåligt natten innan denna MEN ända sedan jag kom hem (en stund efter dårå..) så har jag varit sjukt pigg och endast blivit piggare och piggare med tiden .. =/ What's wrong with me? o.0 :P Över trött? Nope, not at all! ;) Och är på fruktansvärt bra humör, hela jag är proppfylld med glädje! :D Inget att klaga över :) Så ja.. eftersom att jag inte alls kunde sova, har jag tillbringat denna natt med att spela lite bubbelspel på facebook, gosat med världens snällaste Pancakes (kaninisen) <3 och även med katterna, dock är dem ute nu på äventyr :) Så har jag nämligen precis sett klart på filmen "Accepted", som var riktigt grym faktiskt! Bra budskap och inte en enda scen som var booooring :). Nu ska jag vell ta och gå ut och synda lite - röka..jo jag vet tyvärr :/ Men ingen är perfekt :P Sedan ska jag väll ta och ge sovandet ett ytterligare försök, annars får jag vell starta ännu en film och hoppas på att jag blir trötter :P



PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0