I don't need no dreams when I'm by your side, every moment takes me to paradise.


Under helgen åkte älsklingen tillsammans med Kebbe till Erik i gävle för att lana och umgås :) Men jag var inte sugen att följa med, kände att det vore skönt att dem fick grabbhejg och jag för mig själv också :) Hittills har helgen varit riktigt skön trots det tråkiga vädret och fruktansvärt dålig sömn haha xD Som ju hemma hos mamma på lillsoffan i lillebrors rum, han ville så gärna att jag skulle stanna där så självklart gjorde jag det :). Haha först kunde jag inte somna i timmar fastän jag var riktigt trött, eftersom han skulle ha sin nattlampa tänd som lyste upp halva rummet, sedan såfort han pratade i sömnen vaknade jag till när jag väl lyckats somna, var tvungen att kliva upp ett par gånger  för att hä på täcke på honom igen efter att han sparkat bort den i sömnen och sjukt tidigt imorse blev jag väckt av att han slog på musik (han ville vara snäll men ah..) haha såfort jag lyckades somna om, kom han och visa i sin leksakstidning och visade hela tiden vad han önskar sig i present (eftersom han fyller år snart) och inte nog med att jag fick sova i en liten soffa så skulle han tillslut lägga sig och trängas i den haha han ville verkligen att jag skulle vakna xD Så tillslut klev jag upp och gjorde frukost åt honom :).

Igår medan mamma och Patrik for in till stan för att handla kinamat, ville lillebror klä ut sig till en flicka, så jag tog på honom en kjol som en klänning, halsband med ett hjärta på, en handväska, gjorde toffsar, satt på honom diadem och löshår. Riktigt söt tjej blev han haha - bild på detta :) haha så söt xD



Sedan slog vi på radion högt och låtsades att vi gick på disko och dansade loss! xD


Idag åkte jag och solade en stund, riktigt skönt var det! :) Steka lite i kärring grillen måste man ju göra nu innan studenten ;)


Nu
kom jag nyligen hem och eftersom lillebror har länge velat träffa våran kaninis Pancakes, passade jag på att visa honom åt lillebror och mamma :) Han blev riktigt glad och verkade som han knappt ville åka hem igen haha sötisen då :) Så nu har jag gett katterna mat, släppt ut dem och tänkte nu endast luta mig bakåt i soffan och kika på någon film och njuta med lite gotta till det :) Sounds great! :)




Joföresten, jag har även nu äntligen fått min kära vita iPhone 4S, sjukt nöjd med den är jag! :D My new precious ;) haha. Så ja, nu är även jag en i mängden som går runt med en sådan manick ^^,



PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0