It makes me laugh!

Asså oj oj oj att folk ens orkar att misstollka exakt allt och ta saker på helt fel sätt och att ens lägga energi åt sådana töntiga saker xD (För tillfället - riktat mot en viss brud ;):p Endast för att man frågar en gammal vän om han börjat träna igen, betyder det helt plötsligt att man är kåt på ens kropp???! Asså wtf, ärligt talat?! haha jag orkar inte.. xD Jag har fasen min sanna kärlek, enda jag vill ha, så jag ger fan i andra helt och hållet och bryr mig ärligt talat inte ett piss om hur folks kroppar ser ut xD Frågade/syftade endast på träningen, vad har "intresserad" med saken att göra helt plötsligt?? Men ja, tydligen så får man inte fråga gamla vänner om något eftersom BAAM helt plötsligt ska man ju måsta vara intresserad :P haha ja som sagt orka..! xD


Hur som hellst
så idag har det varit en riktigt bra dag! Har nämligen varit i kärring grillen idag och stekt lite, sedan for jag in till stan och umgicks tillsammans med mina kära brudar, Jeanette & My :) Massa skratt på kort tid xD När det blev dags för plättan att dra mot jobbet, for jag hem till mamma där jag drack lite iskaffe <3 Sååå gott! :) En kort stund efter kom min älskling och hämtade upp mig :D <3 Så resterande utav kvällen har jag endast tagit det lugnt.. kikat lite på BB, tvättat, lagat mat. Har även precis packat ned massa jäkla böcker/papper i väskan till skolan imorgon, sjukt vad jag INTE har suget till morgondagen, så grymt lååång.. orkar inte! :( Men måste.. tyvärr :/ Ska nämligen gå från 8.25 - 16.30 och endast 30 minuters lunch :o :( Hatar torsdagar!! Jaja nog om hatande mot torsdagar haha ^^, Fredagen kommer iallafall vara skön, parteeey! 8-) Var sjukt länge sedan man var ut och nu efter att man fått så mkt tjat ang detta, kan det vell vara dags då att komma ut lite och inte endast slöa hemma och njuta av vilandet xD :P haha.

Jaja men nu ska jag se på någon film innan jag somnar :)



PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0