Livet är inte dessa dagar som gått, utan livet är dessa dagar du minns!


Hjärtat mitt kom nu hem för bara en stund sedan, efter att han har tillbringat helgen med grabbarna i Gävle :). Annars så har jag endast njutit idag av att vara ensam hemma, sjukt skönt att bara vara, ha alldeles egen dag :). Så jag har kikat lite på filmer, dunkat musik, gosat med djuren, klippt ett par gammla jeans jag aldrig använder till shorts som jag sitter och shillar i just nu, riktigt skönt när det typ är 100 grader varmt. Blev faktiskt riktigt bra, mycket bättre resultat än jag trott det skulle bli medan jag höll på med det.

Resultat:




Imorgon ska vi åka på något studiebesök öppe i Härnösand, så får se hur länge vi blir där. Haha tur att min godevän Cicci påminde mig om det, annars hade jag åkt till skolan som vanligt och missat skiten helt :P Inte för att det känns sådär jätte nödvändigt men ah.. :P Efter det ifall vi åker tidigt hemåt, ska jag träffa Plättan. Men som sagt får se vad tiden säger.


Gaah less ja vart imorse när jag vaknade! Haha allt var riktigt bra, var pigg fastän jag inte sovit nå länge alls..gick ju och la mig vid 5 imorse och klev upp vid 10 tiden. Så när jag skulle smörja ansiktet med lotion PANG sare och jag vart bra less! Fick nämligen ett jäkla munsår. Fick det antagligen utav solningen =/ Men är brun iaf haha och som tur är så är inte munsåret stort alls, syns knappt men ändå det känns ju :( So that sux.. ^^,


Nänu ska jag ta och säga godnatt och låta drömmarna föra mig bort, så jag kommer upp imorgon bitti :).



PussLOVE .. XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0