Save me from myself

Just nu sitter jag och lyssnar på låten Save me from myself - Nicole Scherzinger och tänkte ta och passa på att uppdatera bloggen min lite ^^, Var ju ett tag sedan nu ..IGEN haha xD

Hur som hellst så på fredagen
var jag hos mamma över dagen och mådde piss, ville bara dö eller något men det blev bättre sedan som tur var :)<3 Strax innan vi skulle äta middag lärde sig min lillebror att cykla utan stödljulen på, så himla duktig!! :D <3 :) Fredagskvällen slutade med att jag och Jeanette drog ut ändå, var fruktansvärt kul faktiskt! :) Senare efter krogen drog vi och spela lite fyllebasket med väntan på att min älskade pojkvän och Kebbe och och hämtade upp mig :). Basketen gick som det gick.. men träffade ju iaf några skott haha xD Somnade ganska så dirket i bilen påväg hem och vaknade upp av att vara i sängen, kändes ärligt talat konstigt haha :P Nä, denna kväll behövdes tillsammans med min kära vän Plättan :)<3 Stort tack till henne! <3



Igår fyllde världens bästa och sötaste lillebror 5 år, världens STÖRSTA grattis till världens BÄSTA lillebror!! :D <3 Han har blivit en sån stor kille nu :) <3 Så ja, eftersom att jag drack kvällen innan och blev dragen haha ja då var jag jätte orolig över att jag skulle försova mig och missa firandet för lillebror, men det gick faktiskt jätte bra, klev även upp två timmar tidigare än vad jag borde :P Don't ask me why haha. Jeanette kom även förbi, hon köper alltid julklappar osv åt honom, men då kan hon ju inte komma eftersom hon firar julen med sin familj så nu hade hon köpt en värsting leksaksbil åt honom som var radiostyrd och kunde drifta osv.. och kom förbi för att ge den till honom :) Han blev riktigt glad faktiskt och mamma likaså :) Så ja de va gulligt :)



Sedan när jag skulle hem var det inte min dag kan jag lova! HAHA jag hade glömt mitt busskort hemma, Conny var på jobbet, likaså min svärmor.. Jag kunde inte ens betala med sms-biljett eftersom när jag skulle byta till andra bussen, gäller inga sms-biljetter =/ Men tillslut löste det sig och jag fick låna mammas busskort dock vände olyckan lika snabbt.. haha när jag skulle byta buss, visas det sig att bussjäveln inte skulle komma förns en timma :( Det var riktigt fint väder MEN hade det inte blås så himla vid e4an, hade man sluppe fryst som en galning.. :/ Tillslut ringde älsklingen mig, fick sluta mkt tidigare så han kom och hämta mig efter en halv timma :) Då blev jag glad, slapp även åka väärsta dryga långresan med buss :) När jag kom hem la jag mig direkt, sov bort resterande av dagen.. Men mådde som jag förtjänade det, åt tårta och bakelser hos mamma, fastän jag inte får äta sådana produkter pga jag nyligen blivit gluten allergiker :( IT REALLY SUX!! :( Fick även sjukt ont i huvudet så mådde inte ett dugg bra :( Vaknade senare mot kvällen och mådde hyfsat bra igen, så passade på att se på någon film (minns dock inte vad den handlade om) men ja, den var sisådär.. Efter det, gick jag och la mig igen.. var rätt uttråkad och hade ingen lust att sitta vid datorn.


Idag är det fint väder så får se vad som händer och sker :) Har suttit ute lite i solen med pojkvännens morfar som kom för att hälsa på under några dagar från Bollnäs :) Jätte trevligt! :) Just nu är älsklingen hos hans farmor för att putsa fönster åt henne, även jag skulle med men fick nyligen ont i magen så vill hellre vila och hoppas på att jag slipper smärtan inom kort. Så för mig blir det väll till att kanske fixa sig lite så man ser ut som en människa ..men frågan är ju ifall jag nu orkar ens de haha :P en film blir det ju säkert iallafall för mig medan Kebbe ännu är kvar hos oss och nördar WOW :).



PussLOVE .. XOXO <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0