All I need is you, it's all I breath for

Oj Oj OJ! Insåg precis att min skatt fyller år om endast en vecka och jag om två veckor! :o GAAALET!! Känns så overkligt att det är redan och Vadå panik??!! Haha har inte ens köpt något åt honom .. kanske dags nu då såfort jag får pengar :P :) hihi.


Eftersom jag är ledig nu från praktiken, passade jag på att åka hem till mammi och umgås med lillebror och passade även på att gosa lite med lillkaninen deras, såååå go'! :D hihi.



Jag lekte lite räddningslekar ihop med lillebror med lego, vi var räddningspatrullen och räddade liv, lekte med en fotboll och tog oss en flygresa till Kina och åt ris-hamburgare haha :) Massa sött ^.^

Dagens outfit:




Har nyligen städat lite här hemma nu och resterande utav kvällens syssla blir till att tvätta och ta det lugnt, har lite ont i huvudet IGEN =/ It SUX real bad! Är lite ritsugen så kanske ska ta och rita mig något :).



PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0