BLÄ FÖR FAKE!


Alltså vad är felet på vissa människor i dagens samhälle?? o.0




Att 17-18 åriga tjejer börjar så tidigt med att hä in gång efter gång botox i läpparna, opererar brösten flera jäkla gånger för att få dem större och efter det inser dem att dem vill ha större osv.. prövar på massa grejer dem inte ens vet vad det innehåller endast för att ögonfransarna ska växa ut, fixar naglarna för flera tusen, som ser exakt lika dant ut som dem man kan hä dit själv, färgar sönder håret och aldrig kan bestämma sig för den hårfärg man har. Alltså varför förstöra sig så mycket, speciellt när man är så ung?? :o Ne oj oj oj säger jag bara, vill inte ens veta hur dessa människor kommer se ut när dem är äldre.. opererat om hela sig eller? o.0 Snacka om att vara missnöjd över sitt rätta jag!

Istället för att göra om sig, varför inte acceptera sig själv som man är?? Alla är gjord till den man ska vara, det är det som gör en att det är just du, men tydligen vill alla se ut lika dant.. och dessa ank läppar man får efter botox = sååå fult! :o Bläh har sett flera kändisar på tv/kort när dem har gjort botox.. eller snarare lagt in extra fläsk i läpparna så dem slipper göra om detta hela tiden.. resultatet ser ju hur hemskt som hellst ut! Inte vackert iallafall.. Ojämnt och ja..

Jag själv efter att jag har fött bebisar och ammat dem, är min dröm att förstora mina bröst i några kupor,
det ska ju ändå se äkta och naturligt ut! Men inget mer än det och jag kommer definitivt inte fortsätta med att förstora dem.. :s SÅ ONÖDIGT och blir det för mycket med allt, ser det ju bara tragiskt och äckligt ut.. anser jag då och detta är min blogg, där jag skriver mina åsikter :). Ni som inte håller med och stör er, sluta läs då ;).

Men ärligt talat, hur snyggt ser detta ut??


'





Jamen detta var ju vackert ....  vill alla se ut sådär när man blir äldre? (Y)
Varför bara inte göra något vettigare för pengarna och se naturligt vacker ut?? :)


PussLOVE ... XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0