Dancing on my own

Jag såg precis klart på filmen "Sucker Punch" som jag även hade påbörjat se halva utav filmen förra veckan haha så ja det var ju kanske daks att se klart den, går ju inte annars hahaha :) Filmen var faktiskt mycket bättre än jag trott, riktigt bra budskap! :)

Annarsikväll har jag tokringt och försökt hjälpt mamma med att finna ett nytt och tryggt hem till hennes tjej kanin eftersom hon hann ej finna en seriös köpare på blocket och nya familjemedlemmen Flink (pojk kanin) kommer redan imorgon bitti. Tillslut hittade jag det perfekta hemmet där hon även får en massa andra kanin kamrater och en riktigt bra ägare! :) So that problem is now solved :) Känns riktigt skönt, alla nöjda :). Oj oj oj säger bara, vilken fruktansvärt tur min mamma har som har mig! :p haha ^.^

Så fick jag även en super mysig och fin stickad tröja utav min sjukt gulliga svärmor! :D<3 Tackar massor!! :):) Love it! :D hihi. Bild nedan.... :)




PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0