Kärlek har många tårar men även mycket glädje :)

Bild på min "bedårande" teckning jag ritat här om dagen.. haha blev inte alls som jag ville men ja.. sådär blev resultatet iallafall :P



Idag åkte jag tillsammans med min underbara vän Cicci till skolan en sväng, sedan mötte vi hennes pojkvän David och åkte till Birsta där vi åt tjockis mat på McDonalds, massa gott! :) David var snäll och bjöd oss hihi so thanking you huy! :) hihi. Vi blev på Birsta en stund, kollade runt lite granna och jag fick hem mig två par jätte fina linnen - 30kr/st, en skjorta - 30kr och en mössa - 10kr. HUR BRA SOM HELLST! Dock är alla mina pengar slut nu helt.. Såg även ett par super snygga och super billiga priset på skor som vore perfekt till min studentklänning som jag ska ha, men som sagt.. har man inga pengar så har man inte.. kinda sux! :( Tjaae.. sista ärendet på birsta var att köpa ägg till min mammi och en godis påse åt lillebror :) Super frän godispåse fick han, såg ut som en fotbolls tröja :) haha. Så åkte vi hemåt, lämnade av mammas grejer hos henne och strax efter kom Conny och hämtade mig. Skulle egentligen vara kvar där under kvällen men blev ändrat och istället sitter jag hemma hos oss ensammen istället.

Imorgon funderar jag iallafall starkt på att åka hem till mamma och umgås med lillebror, eftersom det inte blev något av ikväll och han ville att jag skulle komma imorgon istället då.. och även hälsa på nya familjemedlämmen som kommer hem imorgon till min mamma, kaninen som ska heta Flink - UR SÖT! :) Så får se hur det blir med det, ifall jag åker dit eller inte :).

Jaja.. Nu tänkte jag iallafall slå på någon spännande film och mysa ned mig i soffan :).




PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0