Love me tender..

Fråga: - Vet ni vilken låt som är mest spelad hos tandläkarn?
Svar: - Love me tender


Hahaha LOVED IT! Hörde detta på radion idag haha It's HILARIOUS!! >.< You get it right??
:)


Jag har precis städat klart här hemma, det blev en storstädning + massa tvättande. Bra jobbigt då man har förbaskat ont i magen men det är det värt, känns så fantastiskt skönt när det är cleaniskt rent och mysigt! :D



Ja.. imorse annars så åkte jag på vårdcentralen där jag fick ta massa blodprover till sjukhusbesöket nästa vecka (ska kolla vad det är för fel med min mage och vad det är med mina illamående perioder plus snurrig OCH NEJ, jag är inte gravid, till er som fick den tanken haha). Efteråt åkte jag hem till mamma, där jag passade min stackars lilla sjukling till lillebror :(<3 Han har suttit och spelat hela dagen en massa olika spel och på slutet lekte vi lite gurragömma :) Så det glädjer mig iallafall att han orkar röra på sig och inte endast är liggandes, som han var igår kväll/inatt (då mådde han verkligen hemskt dåligt) tydligen. Huga då..stackars liten. Små barn borde inte vara sjuk :(. <3


Ja och så fick ja ju hem mina älskade boots :D<3 LOVE THEM! >.< iiih! Sitter PERFEKT! :):)




Igår ritade jag denna lilla vänskaps teckning och tänkte snart fortsätta på en annan som jag påbörjade igår kväll :)




Mer än så har jag faktiskt inte er att säga för tillfället :)
So.. Take Care! :D


PussLOVE .. XOXO <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0