Lust att anmäla skiten!

Ja idag var jag ju hos doktorn idag på sjukhuset och pratade lite och doktorn sa att jag kanske (att det såg ut som så ialafall) att ja va gluten allergicker elle vafan de nu va.. han sa massa konstiga ord plus han talade lite som kroater asså med brytningen och att han ej hade nå trevliga nyheter och lösningar åt mig och att pga de på vårdcentralen vägrade ta tag i detta omedelbart utan ja fick vänta i 5 fucking månader, kanske ja aldrig kmr ifrån smärtan o illamåendet osv för de gått så långt. Men har ja tur och sedan äter rätt (resten av mitt liv, inga mjölk/ mjöl produkter) så efter åtta månader / ett år ska jag må bra igen.. så hoppas på de. Men som sagt, är det inte helt hundra ännu på om det är just det som är problemet, utan dem måste först ta ytterligare MINST två prover på mig, så om två veckor kommer jag antagligen att spy -> kvävas -> DÖÖ!! :o :'( IT WILL BE SOO SCARRY!! Är så himla orolig, ska få en feting slang med en kamera in i munnen ned till magen, där de ska skära en bit utav magen innuti och jag kommer fasen kvävaaas ihjäl känns det som.. o.0 INTE COOLT ASSÅ! Sedan efter det ska jag förmodligen även få en slang in i rumpan :(:( AJ! Visas det sedan att det inte är det som dem tror det är, utan något annat .. ja då får det bli mer undersökningar.. Dessutom sa doktorn att vårdcentralen jag var på är äckel PRIVAT företag och att det är därför som dem verkligen vägrade ta prover fastän jag fick tjata om detta i två månaders tid!! Eftersom det kostar för mycket för dem..??!!! :O:@ Alltså vilka AS!!!! Att dem tänker på sina pengar mer än människors liv, som deras yrke faktiskt ska gå ut på!! IDIOTER!!


Efter detta "Trevliga sjukhus besök" åkte jag iallafall vidare tillsammans med mammi och lillebror till affärn och handlade lite :) Jag köpte mig lite prydnads grejer till nya huset så jag och älsklingen får det mysigt hemma då hihi :)

(En svart hylla som jag tänkte att den röda "LOVE"-ramen skulle stå på, en vit ram där det också står "LOVE" på och en liten fin tavla med ett hjärta på). Me liked it :)



Köpte mig även två parfymer, en kräm, en deo, chips och dumle klubbor :D hihi


Ungefär strax efter att vi kom hem, hämtade hjärtat mig hemma hos mammi, sedan hela denna kväll har jag suttit och pratat massor tillsammans med min svärmor och Christer, massa trevligt! :D Nu ska jag ta och ta mig min sista kvälls cigg - gå ut och göra lite synder =/ ;P Sedan kanske sova, fick ju knappt i mig någon sömn alls inatt, kanske endast 4-5h så är bra slut i huvudet nu :/



( Haha lite "vackra" bilder på mig med världens bästa lillebror and my mammi ).




PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0