Make it real

Haha ja det är vell kanske dax att upptatera bloggen då :P Har ärligt talat inte haft lusten eller orken till det nu den senaste tid.. De senaste två veckorna har jag varit sjukis men nu äntligen är jag frisk igen, helt himmelskt :D haha.

Igår kväll åt vi iallafall tacos, jag, min älskling, hans bror Christer, hans tjej  Mickis & Benjamin :) Sedan sådär mitt i natten såg vi två filmer medan vi gottade i oss glass och lite chips och cola på det :) Filmerna vi såg hette typ "The chark" & "Taken", dem var vell sisådär bra.. dem var ju INTE dålig men man har ju sett bättre :) haha. Men det var en trevlig fredags kväll! :)

Idag började vi dagen med filmen "Karate kid", har sett den flera ggr redan men den är ändå alltid såå bra! :D sedan tog vi oss i kragen och åt frukost, efter det har jag städat lite granna här hemma och nu har vi nyligen hätt in en stor höboll till hästarna i hagen :). Så nu är det gjort. Ikväll skulle Connys vän Erik komma på besök men han har gått och blivit sjukis :/ så vi får se vad kvällen har för annat trevligt att bjuda på :).




PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0