No longer here .. but not yet there

UschaBuscha.. idag har jag inte mått så värst bra om jag ska vara ärlig :( Haft feber, ont i halsen, fryst som en galning och haft fruktansvärt ont i högra revbenet upptill :( THAT SUX REAL BAD!

Tillslut vid 13 - tiden tvingade jag upp mig, gick och åt flingor till frukost och såg på filmen "Sex and the city 2" sååå bra ju! Haha har sett den typ hundra gånger men dessa tjejerna får man nog aldrig nog av hihi :) Sedan tog jag även tag i tvätten, så nu ska jag strax ta och hänga tvätten och in med sista. Finally! haha är så less på't :p Har även varit duktig och städat här hemma.. så ja idag har jag endast varit en hemmafru och sedan tagit det lugnt vid datorn, pratat lite med Mickis på chatten på facebook, kollat runt massa på internet och nu hamnade jag här då ^.^

Jajustja,
jag har även gjort en skiss på hur jag vill att min nästa tatoo ska se ut :D Frågan är när det blir av, men hoppas VERKLIGEN att det blir riktigt snart .. Kanske när jag fyller år, fyller ju år riktigt snart Blink Blink* haha ;P Hur den kommer se ut, får ni se ut den dagen det sker.. eftersom vill inte att någon snor den idén utav mig så det blir ingen bild på skissen inte ;) Men en text som ska sitta på revbenet ska det bli :)


Imorgon ska jag åka till sjukhuset and min mage.. är tokrädd! Hoppas samtidigt som jag inte hoppas på att jag får en fet slang genom munnen - ned till magen! Oj oj oj jag kommer ju kräkas och kvävas o.0 Så ifall det inte blir mer bloggande efter detta - I think I have died.. NEJ gud jag skämtar!! Detta får inte hända, inte än på ett bra tag hoppas jag! :) Mammi och lillebror följer med mig till sjukhuset som stöd, vill verkligen inte vara där själv och mitt hjärta jobbar så det blev inget med det.. :( Hur som hellst, sedan efter det tänkte jag ta och kika runt läget på olika affärer och hoppas på att jag hittar något awesome till present eftersom min älskling fyller ju år nästa vecka :):)

Men nu
tänkte jag faktiskt ta och hänga tvätten och hä in den sista lilla högen innan det blir film dags för min del eller spelande, har inte bestämt mig vilket ännu :).



PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0