Rumba hela natta för den som tycker om att skratta...

Eftersom att mitt mobilskal hade gått sönder och ja.. blivit jätte vacker, fick jag köpa ett jätte sött mobil skal utav min kära vän Cicci, till jätte bra pris :D Så himla tur jag har :) så snällt utav henne! :D

Imorse efter web designen tillsammans med Cicci, när vi kom till klassrummet vårat och träffade min kära fruga Bina, fick jag utav henne ett jätte sött halsband med tre hjärtan på :D så söt hon ska vara då! :)<3 hihi och utav Cicci fick jag ett par sjukt mysiga tights :) MANY THANKS TO MY GIRLS! <3<3


OCH ÄÄÄÄNTLIGEN FICK VI VÅRA FIIINA STUDENTMÖSSOR!! :D <3

That's how i look with it on - Soon I'm done here ;D


(På bilden ser ni även mitt fina nya mobilskal) ;)



Resterande utav skoldagen tillbringades i idrottshallen då vi hade Vagant tävlingar, det gick ju som det gick... not so good, eftersom vi var inte alls förberedd pga vi varit ut på praktiken så allt gick skit menmen kul hade vi iaf och det är det som är det viktigaste, att man har det roligt ihop. :) Mot slutet utav dagen fick jag dock migrän så då slutade allt det roliga för mig :( Efteråt skyndade jag och Cicci oss en sväng till Birsta, där vi även åt en korv.. sådär fyra på dagen, min frukost (Y) LYCKAT! Men vad ska man göra när man inte haft tid.. 

Nu efter att jag kommit hem har jag hoppat in i duschen och städat undan här hemma medan hjärtat mitt är i garaget och hjälper Bebbe med hans bil :) Super snällt! :) Ikväll blire myyspyyys med gotta :D hihi. <3


HAPPY <3's DAY, TO YAA ALL! :D



PussLOVE ... XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0