There's a place in your heart & I know there's Love

Igår vet jag inte vad det var men kunde inte alls sova den natten och klev upp vid 8 tiden på morgonen, helt sjukt haha till och med Connys pappa blev förvånad och tyckte det var lite konstigt hihi :) En stund senare ringde mammi mig som var påväg till Söråker för att lämna deras förra kanin Dajzy till ett annat tryggt hem.. Så efter detta ärendet, plockade dem upp mig eftersom min lilla sötnos till lillebror ville så gärna umgås med mig och vad gör man inte för den sötpluppen :)<3. När dem hämtat upp mig for vi till Birsta där vi mötte upp Madelen, uppfödaren till mammas nya kaninis Flink, SÅÅÅÅ SÖT! Man blir kär direkt :) Så himla liten och fluffig och man ser verkligen att det är en pytteliten bebis :D Han är så himla kramis av sig, ville bara gosa och sova i ens famn :):)

Bilder på Flink & busfröt till Lillebror :)<3



Efter att vi hämtat upp den lilla nya familjemedlemmen åkte vi hemåt till mammi, en stund senare kom även min kära storebror, Vimar och hälsade på så vi lekte en massa med Hampus <3 SJUKT MYCKET! haha helt galna var vi :P Åt go' fika, munkar med en fruktpaj som jag gjorde tillsammans med mammi :) Åt även go' maten, blev så mätt men så himla gott var det! :) haha det blev strips, nuggets och sweet chilli sås och till det lite sallad :). Haha efter allt lekande blev jag så fruktansvärt trött så jag la mig rätt tidigt.. ungåför vid 22/23 - tiden :o haha Sedan började Hampus prata om våran förra hund och fy vad jag bröt ihop direkt, började tok gråta :'( Saknar honom obeskrivligt mycket!! :'( <3 Så sedan såg vi på lite gamla kort på honom och sådär.. sedan somnade vi in ganska så snabbt :).

Inatt klockan 3.27 ringde mitt hjärta och väckte mig, han hade fått sluta jobba lite tidigare än han skulle (SKÖNT!) :) så han kom och hämtade mig lite tidigare :) Var tok trött i bilen haha :p Sedan såg vi några avsnitt på Meetbusters innan vi somnade vid 7 tiden :o hahaha galet xD Men fick iallafall sova med mitt hjärta :)

Så ja, nu har jag nyligen klivit upp, är sjukt kallt hoss oss pga. det blåser så mycket och varje gång det gör det så blir det helt plötsligt iskallt inne :( Menmen brukar gå över under dagen :) Idag tänkte jag ta och städa och göra rent och fint hos Pancakes, min lilla älskade bunnie <3 :) Så då blir han nog glad :). Sedan resterande utav dagen, kommer jag nog endast slappa.. ta det lugnt och även kanske ta och plugga till körkortet :).




PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0