Thinking of You


Cicci min älskade vän,
inte en enda sekund slutar jag tänka på dig och din familj. Ni är så oerhört stark! Fortsätt kämpa, hoppas allt blir bra snart och att allt slutar gott. Älskar dig min kära vän <3 Jag kommer alltid att finnas kvir vid din sida, i vått och torrt! Dig ska jag för evigt stötta och tillsammans klarar vi av allt! Älskar dig bästa vännen min! Du är starkare än du tror! <3



Igår gick tiden otroligt fort :o Såg nästan endast på tv hela dagen och WOOPS blev det 22 tiden :o Galet vad jag inte hängde med där haha jaja.. Efter ungefär någon timma kom Rickard till oss med gotta så vi slog på en film OCH DEN SÖÖÖÖG! Värsta psyko filmen :s Så vi bytte film efter en halv timma då vi verkligen fick nog haha xD Jag somnade vid 03-tiden och sov som en bebis trots stormen o.0 Scarry!

Imorse när jag vaknat fick jag tvinga mig upp, var så himla trött menmen, klev iallafall upp vid 10-tiden, såg på tv, åt frukost och sedan åkte min älskling ned till huset för att snickra och renovera så jag och Rickard slog igång filmen "Monster" den var riktigt bra faktiskt!! :D (haha namnet låter som om det vore Monster Inc, men det är en seriös film detdär haha). Efter filmen tog jag in min super snälla och gosiga bunnie, Pancakes och spelade kort med Rickard 2-3 Rickard (HAN VANN!) så gratulerar till honom haha.. :P Nu sitter jag hemma själv och väntar på att min älskade karl ska komma hahaha roligt att säga karl xD låter så fult.. hihi jaja...



Idag kikade jag även på mobilskal och lite elektroniska manicker till sjukt bra pris och ingen frakt, ett mobil skal kostar ca. 14 kr så det är inte fel eller :o Eftersom mönstret på mitt nya mobilskal har försvunnit efter knappt en vecka, känner jag att jag vill ha en ny och sådan som ej kan bli sådär som denna utan som gärna håller kvar färgen på skalet :) Så dessa tre har jag fastnat för :).




Bootsen får jag antingen på måndag eller tisdag, längtar ihjäl! :D Kommer bli sååå snyggt i sommar med dessa ^.^

Men nu tänkte jag faktiskt ta och hoppa in i duschen :)




PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0