I'm leaving my dream with you, baby

Inatt lyckades jag sova så fantastiskt mycket, hela 1h!! Helt otroligt ....... att jag lever ännu xD HAHA. Jani.. jag var ju så oerhört duktig att från torsdags natt har jag höllt mig vaken och lagt mig vid 4-5 tiden på morgonen PERFEKT SÅDÄR NU INFÖR SKOLSTARTEN!!??? :o Asså hur efterklok får man bli :P Ja det var då iallafall inte så värst smart ^^, Just därför var jag otroligt pigg heeeeeeela natten, hade inte ens en enda ynka svacka där jag blev det minsta trött, inga gäspningar..ingenting?! Istället var jag super duper pigg, precis som om det vore mitt på dagen, så jag unnade mig med två filmer "Whirlygirl" och "The Smurfs", the smurfs är alltid lika bra! medan wilygirl var sisådär... den var inte dålig men man har sett bättre :). Ja sedan kikade jag runt lite på intetnet men var inte såå kul så jag roade mig med att rita olika teckningar :D Det var massa kul! :) Och som tur medan Conny jobbade sina 12timmar, gav han mig sällskap genom sms :D Så det var riktigt trevligt :) Strax innan han kom hem imorse lyckades jag att slockna till sedan när han kom hem var det mer eller mindre dags att kliva upp för att göra mig i ordning till skolan... Kändes bleeh, ville verkligen bara fortsätta sova men jag tvingade mig upp ändå :) DOCK när vi skulle para vägrade bilen starta :( Conny försökte hur mycket som hellst och greja me kablar och grejer men det gick inte :/:( Eva hade även glömt telefon hemma så det var en toppen tajming på att allt skulle ske :P Tillslut efter en timme fick jag och Christer skjuts utav super snälla grannen, Tommy :) Riktigt snällt utav honom! Och riktig tur vi hade att han hade precis kommit hem och inte hann ut i skogen x). Däremot missade jag och Christer typ tre bussar så ja.. han missade bion med klassen och jag kom ganska så mkt för sent =/ Men jag hann iallafall med mig med uppgiften :D(y) Så jag missade ingenting egentligen = AZM! :)

Efter lunchen såg vi på någon film (Har inte den blekaste aningen om vilken, eftersom när vi frågade så svarade aldrig lärarn på det) jaja hur som hellst så var filmen riktigt bra måste jag säga! Bra budskap och störtskön! xD Det handlade om vänskap, kärlek och relationer.. inom ungdommar. Blev faktiskt förvånad men kände som en lättnad över att vi ÄNTLIGEN faktiskt såg på en bra och rolig film på skolan (Y):).

Ja, sista lektionen gick ju som den gick.... Då fick man sin underbara spränningshuvudvärken :( höll på att somna tusen gånger och slutade med tjaffs och gnäll mellan klassen och den "nya" lärarn som kom tillbaks och vi fick henne till lärare IGEN efter att vi redan påbörjat denna kurs med Johan, en underbar lärare. Så denna situation SÖG! Inte alls coolt! Hände massa eftersom Johan hade sagt en sak om praktiken men helt plötsligt skulle den "nya" ha sin egna nya taktig = vi fick ej gö som det stod enligt kursplanen.........??? :s Snacka om wieard och less man vart! Ser verkligen inte fram emot dessa enormt långa lektionerna nu inte.. =/ Hoppas verkligen vi kan få tillbaks Johan igen, mycket bättre och roligare! :)


Efter skolan åkte jag till Birsta, där jag mötte snyggingarna Jeanette och My :). Men jag kände att jag var alldeles för trött för denna tripp... så bättre lycka nästa gång säger jag bara haha xD. Blev ingen filmmaraton hos henne för min del heller eftersom ja.. jag har världens huvudvärk/migräm och ville bara hem och vila.

Nu för bara en stund sedan har jag tagit Iprem mot huvudvärken, åt macker och nu sitter jag och gottar i mig baconsnacks :D sååå gott!<3 Men känner att snart blir det till att låta drömmarna föra mig bort, är helt slut i kroppen, dötrött och ont i huvudet men vill inte heller lägga mig allt för tidigt ifall jag skulle lyckas vakna och sedan inte kunna somna om igen. Vägrar sitta vaken en natt till nu när jag mår som jag gör.. och förkyld känner jag att jag är igen, bleh for that!




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0