Like an angel..

Hejsan mina hära läsare! Hoppas ni har haft en trevlig dag! Här i sundsvall har vi ett jäkla oväder :( Not so fun... Men det hindrade inte mig för att ha en jätte mysig dag! :D Imorse åkte jag hem till mammi (eftersom jag var ju ledig idag - grymt skönt!), där jag gosade massor och busade ihop med min ur söta lillebror :D <3 För himla sööötis han är! <3<3 Bland annat såg vi även på filmen "Lille fot" så söt film, minns då jag och min bror, Vimar såg på dessa tecknade filmer då vi var yngre :). Men märkte klart och tydligt att tecknat + jag = skapar STOR trötthet hos mig haha :P:p Blev grymt trött :/ Men efter ett glas iskaffe blev jag pigg igen! :D lallala.. När jag skulle hemåt, var bussen 30min sen, så jag frös verkligen nästan ihjäl, speciellt mina fötter :( Not cool at all! =/ Så när jag kom hem tog jag in tvätten, åt toust macker och sedan tog jag mig en värdig varm dusch! :D grymt uppfriskande, kände mig levande igen haha :P

Igår har jag endast ägnat dagen till att tvätta och plugga....inte världens roligaste sysslor men sånt måste göras det åh :) och resultatet blev riktigt bra! = Awesome..!! ;D Har även suttit och ritat lite granna igår kväll.. Ritade endast spontant en tjej och en kille som var kära, dock tyckte mamma att det var sjukt likt mig och mitt hjärta.. aja man kan ju låtsas att det är vi höhö :P

Här kommer bilden jag ritat iaf :) (den är mörk, men det får ni leva med) ^^,



Imorgon är det skola igen och vad som sker efteråt är ännu inte bestämt, bara till att se vad dagen har för trevligt att bjuda på :).

Nu ska jag iaf se på serien "Familjen Machaen" tillsammans med hjärtat och sedan sova.



PussLOVE <3 ..XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0