Move your body like you mean it

Idag var det en grymt skön dag!

Skulle egentligen åka till tandläkarn imorse men tandläkarn blev sjuk så jag fick ny tid i februari ist, bra ju - slapp få frånvaro från skolan dårå :) Men däremot hade jag typ ingen skola ens.. :P haha Kom till skolantidigt på morgonen iaf för att ge goa Cicci sällskap eftersom hon hade åkt in tidigt, så lämnade jag in mitt arbete till läraren Tommy inom Psykopedagogik :), sedan fick vi lite uppgifter inför praken som vi nu ska ha i sex veckor - kommer bli enormt kul! Älskar min praktikplats haha! :D så fick vi även go' fika - Inte helt fel inte! ;D Ja sedan skulle vi ha samhällskunskap men jag var ju så duktig som hade gjort klart den dryga jobbiga läxan så jag fick sluta medan resterande i klassen fick sitta kvar MOHAHAA xD nej vad elakt! Men ah skönt för mig iaf :). Men som tur fick stackarna också sluta lite tidigare iaf, i think :).

Efter skolan åkte jag till Jeanettes jobb där jag höll henne och Natalie sällskap, riktigt trevligt att vara där! :D När Jeanette hade slutat åkte vi hem till min mamma, men lillebror var och lekte med Olivia så träffade inte honom något - Snyft! :'( Hur som hellst så efter ett tag åkte jag, Jeanette och min mamma till Ica Maxi en sväng, sedan skildes vi åt där så gick jag och Jeanette vidare och letade varma vinter skor åt mig.. hittade ett par skit snygga men dem va dyr :( Så vi fortsatte att leta på Birsta City och PANG där hittade jag ett par sjuuukt snygga och fodrade skor för endast 99kr LOVE REA!! :D Lätt värt pengarna! :o ;D Sedan gick vi på McDonalds och tjockade i oss strips och nuggets - Såååå gott! ;D NOM NOM NOM! <3 Sedan fortsatte vi våran lilla tripp och kikade runt i alla möjliga affärer... Jag fick hem med mig endast saker på rea (Y) Kan inte bli bättre! Köpte ett par svarta jeans tights för endast 50 kr, ett till par skor utav skinn för endast 150 kr och en varm ljus ljus rosa tjocktröja som är såå mysig för endast 100 kr. Billigt och bra! Dessutom behövde jag dessa saker så jag köpte inget onödigt som jag egentligen inte behövt köpa (y) So that's good.

Vid 18-tiden skiljdes vi åt, Jeanette tog bussen hem till Helena och jag tog mig en liten uppfriskande promenad tillbaks till Ica Maxi där jag mötte upp mitt älskade hjärta - där storhandlade vi gotta, bröd, mjölk osv.. :).

Ikväll skulle jag kanske dra ut med Jeanette på krogen men det blev inte så, stannade här hemma med hjärtat mitt istället, så får jag och Jeanette ta det kanske nästa helg istället :).




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0