Nothing compares to you

Som ni har märkt har jag inte bloggat på en vecka pga inte haft så stor lust till det på sisstone :P

Hur som hellst så har jag tänkt fara till Birsta både idag och igår för att umgås med Jeanette, men det blev ju inte speciellt lyckat med det :P Hade svårt med skjuts ned till bussen och har ingen större lust att gå en mil i stormen xD Så istället har jag endast tagit det lugnt här hemma, men har varit mysigt det å :). Igår har jag hjälpt till Eva med att bära olika grejer och så, massa trevligt var det faktiskt! :D Kvällen avslutade vi med en korv på Statoil :). Idag har jag endast myst ned mig i soffan med kissemissarna, tjockat mig lite godis och chips och bläddrat i gossip tidningarna ^^, Såg även nyligen klart på filmen "How to lose a man in 10 days", erkänner att jag har sett denna film ett ex antal gånger men den är ju så himla bra varje gång :) haha en riktig tjej film :) Nu blir det "Two and a half men" tillsammans med världens bästa Conny <3.
Serjen är ju fördjävla bra! :) Nu när den nya säsongen har börjat, börjar vi med ett maraton om på nytt innan vi börjar med de nya :).



PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0