One more time

Igår missade jag naturligtvis bussen och var tvungen att vänta i mer än en timma på att nästa skulle komma. VAR FRUKTANSVÄRT KALLT kan jag medela er .. :( Inte alls kul plus att jag missade lektionen, kom precis till skolan strax innan den avslutades (Y) Kunde inte ha blivit bättre start på dagen?! :O:P Aja.. Jag satt iaf kvar på skolan en stund tillsammans med Sabina och höll på med projektarbetet, hade även ett litet möte med vår mentor i detta och det såg ljust och bra ut :)(Y). Efter detta åkte jag hem till mamma och busade massor med mitt söta busfrö till lillebror :D<3 Massa skoj och galenskaper! :D

När jag kom hem pratade jag och Conny lite med Eva om hennes nya föl som hon köpt :) Lät som han är sjuuukt vacker :D Brun, med en vit rant längs mulen och vita strumpor på alla fyra :D Dock kommer inte lilla fölet hit än på ett tag utan den ska vara hos sin mamma ända till maj men tiden rinner som sand, så det ska gå fort :). Dock blir det hemskt tråkigt då min favorit Freelans försvinner :( <3 Men han är så pass gammal nu så man märker till och med det på honom tydligt nu.. man får verkligen dra honom för att komma någon vart =/ hugaligen lilla läppen då<3 (Han kallas för det) hihi :).

Sedan myste jag och älskade hjärtat mitt ned oss i soffan, åt polsk go'fika och såg på serien "Familjen Macahan", sååå bra!! :D Conny ville att vi skulle trängas i soffan inatt och ha det mysigt men det var så oerhört varmt så vi la oss i sängen istället när vi skulle sova :).


Idag har jag varit duktig och gjort klart läxorna i Människor i behov av stöd och Naturkunskapen, det gick super duper bra tycker jag med ett riktigt bra resultat. (Y):). Jag har även ringt och fixat praktikplats (Y) Feels awesome I must say! ;D hihi. Så nu är det endast kvar att berätta detta för min mentor och höra vad han har att säga, men förhoppningsvis godkänner han detta :).

Ikväll kommer min kära skatt hem sent, blev tvungen att jobba övertid till 22.00, så jag tänkte ha en liten tjejtid för mig själv, måla naglarna osv.. :)




PussLOVE <3 ..XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0