Ready to take off

Har precis nyligen klivit upp, tvingade verkligen mig själv till det! Är fruktansvärt trött :o Känns som jag inte har sovit ett dugg inatt? o.0 Och hur jag lyckades att ringa fem samtal inatt medan jag sov är frågan de :o HAHA ber om ursäkt för det xD Somnade med telefon i sängen så råka visst trycka o ha mig (Y) duktigt i know ;p haha.

Hur som hellst så ska jag bara ta och klä på mig (tänker inte fara i mjukisbyxor och stor t-skirt direkt) :P och såfort Eva och Hans-Erik är klar att fara, så for vi ned till Birsta :). Där ska jag träffa min kära vän Jeanette :)<3. Kanske även ta oss en matbit :).

Vad som sker ikväll får vi se. Min bästaste vän Simon L. från 8an-9an ville verkligen dra med mig ut på krogen (var ju fruktansvärt länge sedan jag haft tid och hitta på något med honom, så får se hur det blir med det men just nu för nuvarande tillfället kan jag försäkra om att jag inte är så värst sugen på att dra ut... :P Vet ej vad som hänt men har verkligen tappat lusten till att dricka på sisstone... Till och med på nyår blev det endast ett halvt vin glas upp drucket utav mig? :s:P aja.. får se vad jag hittar på och vad kvällen har för trevligt att bjuda på :). Kanske bara åker hem och tar det lugnt och kanske sova vidare så trött som jag är xD.


Jajustja, piercingen jag nyligen gjort.. den fick ploppa ut. HAHA tog ut den eftersom staven var som sagt liite för kort så ville inte riskera någon infektion =/. Tyvär men så blev det, får ju tänka på säkerheten först dårå. Får se ifall jag köper mig en läkarstav någon dag och gör om det eller ej... That will be the question ^^,

Men nu mina kära läsare, ska jag ta och klä på mig :) Så får jag önska er allesammans en trevlig lördag! :)



PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0