Setting fire to your heart

Idag gav Jeanette bort sin ena katt, Diesel eftersom han va sjukt avundsjuk såfort hon gosa med den andra, Gizmo och bara fightades och gjorde illa honom och dessutom är ju även hon allergisk så det blev jobbigt med två katter så det var bäst så :). Men katten kommer nog få det bra hemma hos Tessan, hennes vän som fick ta över honom :). Märkte att det kändes jobbigt för Jeanette, vilket är fullt förståligt <3. 

Efter denna händelsen for vi in till Birsta, första vi gjorde var att gå på McDonalds och åt, gudaness vad gott det var! Nom Nom Nom :D Sedan fortsatte vi våran lilla vandring :). När vi var inne i provhytten och provade lite kläder, märkte jag att jag tappat kulan till navel piercingen ...... IGEN!! Sjukt störande, gjort det alldeles för många gånger nu! :/ Not cool at all så jag vart ju tvungen att köpa mig en ny, fyndade mig en riktigt fin piercing som säkert kommer att användas mycket till sommarn :). Efter några timmar skildes vi oss åt och gick till våra bussar..hemåtgång. Dock var min buss jätte sen! :( HATE THAT! Så jag fick stå ute i förbaskade kylan i en halvtimma, kan lova er att det inte alls var lånngt kvar till att mina fottisar skulle frysa till is :o Gjorde bra ont! :( Så när jag äntligen kom hem åt jag upp min smarriga choklad muffins med choklad bitar i, gudomligt gott! :D ja, sedan var det raka vägen till en varm dusch! xD Kändes tusen gånger bättre efter denna dusch, tinade liksom upp mig xD haha :P.

Just nu sitter jag och snart får nå felande på datorn som andra dagen verkligen vägrar att ha ljudet funkandes!! WHYYY???! :'( Sjukt störande att det inte finns nå ljud i datorn, den ha ju haft sina stunder då ljudet försvann men då behövdes det endast att starta om datorn men inte nu inte, det verkar minsann inte duga mer :( SUX REAL BAD! Aja.. får vänta tills Conny kommer hem och kanske kan fixa det, vilket han nog gör. Förstår ärligt talat inte hur men han lyckas alltid med att lösa allt! Till och med sådanna saker som verkar vara totalt omöjliga :)(y) ...haha eller så är det kanske bara jag som är sjukt världelös xD haha.

Men nu tror jag att det blir någon film för min del, dricka cola och äta marabou - daimsmak :D<3


Det var riktigt trevligt att bara vara på Birsta tillsammans med Jeanette-Plette, så ett STORT och varmt tack till henne för en toppen dag! Massa skoj, like every day! :D<3.



PussLOVE <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0