Something borrowed

Hej alla glada läsare! :)

HAHAHA imorse var jag bra duktig! xD Var så fruktansvärt trött att jag inte alls hörde alarmet tjuta så blev jag väckt utav min svärmor (SOM TUR VAR!) Så jag hoppade upp ur sängen, kastade på mig kläderna - hann inte alls fixa till mig så såg risigt ut (bild kommer nedan) Menmen hur som hellst så klev jag upp kl: 07.35 och vi for 40 så jag hann iaf ta bussen PRECIS!! Bussen kom precis då vi kom fram, som tur hann jag, så japp, jag var bra snabb (Y) :) höhö.

Dagen idag på skolan för övrigt har varit riktigt trevlig och kort, inte alls mycket att göra :o:P Kan vara skönt det ibland :). På lunchen var jag och åt tjockismat på BigBoy tillsammans med tjejerna: Sabina, Malin, Sara och Sandra :) Jätte trevligt! :D <3. Vi åt där, var ju äckel soppa på skolan så det tackade vi nej till idag :P. Efter skolan tog jag och Sabina mig en promenad in till stan, mycket trevligt speciellt när solen sken så fint :).

När jag kom hem har jag endast ägnat tiden till att plugga ända till nu :o Alltså har jag suttit och svarat på 45 jäkla frågor till en film vi såg på skolan ända från 16tiden - 20.32...galet långtråkigt och jobbigt när jag är så förbaskat trött och seg i kroppen! Men tvingade mig verkligen till det eftersom detta ska lämnas in redan imorgon, endast en kväll på oss fick vi - Kinda sux! =/ Menmen.. Vad gör man inte för att få bra betyg :).

Läraren Chales blev riktigt nöjd utav mitt arbete jag gjort inom Samhällskunskapen, ska dock endast göra en liten uppgift till för att höja betyget :) Sounds great! (Y).

Imorgon ska jag till tandisläkaren och sedan fort till skolan och lämna in uppgiften :). Sedan tänkte jag åka hem till mammi och kidnappa min lillebror ett tag på en skoaffär :) MÅÅÅSTE verkligen införskaffa mig ett par varma vinterskor nu när det är så kallt och mycket snö, går inte att gå runt i converse mer :P haha. Vad som sker efter detta får jag se, men något roligt hoppas jag det blir iallafall haha, det är jag värd efter allt jäkla pluggande! :D

Sedan på lördagen blir det förmodligen skräckis-filmkväll tillsammans med Sabina, Sara och kanske någon Mickaela :) 

(En bild på mig som min kära vän Sara knäppte på håltimmen).



PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0