Stupid in Love - Rihanna

Älskar låten "Stupid in Love - Rihanna"! :)

Har vaknat för en timma sedan, inge mycket har skett än så länge, är så jäkla less och vill bara försvinna för tillfället :/ Ljudet på datorn vägrar att fungera tredje dagen nu pga fel på ljudkortet, tar mig inte till bussen vilket gör att jag verkligen önskar mig en bil, pengar till körkortet/körkortet... ja eller kanske ett flygplan med egen chaffis utan behov av pengar xD höhö :P Nejmen drömma lite får man.. speciellt när allt verkligen rasar samman för en... :( Aja nothing to do right now.

Imorgon är det skola och jag är inte riktigt så peppad för det för tillfället men när jag väl kommer befinna mig där imorgon bland alla mina kära vänner kommer det nog vända till där då :). Är iallafall glad att jag nu faktiskt kan gå i skolan igen och inte är så sjuk som för ett tag sedan, kunde fasen inte röra mig på två månader för hade så otroligt ont och var yr och kräktes.. ne uscha de va inte kul! (och nej till er som undrar ifall jag var gravid och mådde så) hade endast magproblem, eller hade o hade.. har vell de nu också men det har mildats efter att jag slutat ätit medicinen som förmodligen var felande igen... Men nu har jag iaf tagit igen det mesta från skolan som jag missat och det ser ljust ut (Y) Sounds awesome! :)



Nu tänkte jag gå ut och röka, sedan hä igång en film eller bara lägga mig i soffan och lyssna på musik och bara vara :).
Riktigt skönt faktiskt (y).


PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0