Thoes feelings will never stop for you

Idag blev det ingen skola för min del, hade fruktansvärt ont och huvudvärken satt kvar sedan igår så ja..det fick bli så nu. Klev upp kl 14 och var helt död :o kändes hemskt! Men nu mot kvällen mår jag tusen gånger bättre, like it! :) Idag har jag inte gjort något annat än att ha mitt lilla "Tviligt" maraton :D<3 Tjockade även i mig en maaassa daim godisar = SMASKENS! ;D hihi.

Enligt facebook så kommer jag att gifta mig när jag är 23 på en strand, VADÅ PANIK???!! SNART JU :O:O hahahaha :P:p Jadu facebook har ju sina roande delar ^^, Och till er som undrar så här hemma är det helt otrligt varmt!! :o OMG bastuu?? :P Känns som om det vore sommar men när man går ut genom dörrn... holy crap! It's winter...  haha :P

Imorgon har vi världens sovmorgon iaf, såå skönt :) Börjar inte förns något vid 13 tiden så kanske tar mig en tripp på stan innan med tjejerna...who knows :). Efter skolan hade jag iallafall tänkt ta och åka hem till mammi för att hälsa på min enormt saknade lillebror <3 :D

Ahjaja menmen mer än så har jag faktiskt inte att säga för idag :)



(THERE'S A OLD PICTURE ON ME)



PussLOVE <3 ..XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0