It feels like I would be in heaven

<--- Dagens outfit ^^.

Idag var det en riktigt trevlig dag på skolan! :D Trots lite sömn :P Gjorde ett litet grupparbete tillsammans med Cicci och Sandra om problem som kan ske i ett arbete  ... ex. om man inte sköter det arbetet som man ska utföra osv. Gick faktiskt riktigt bra det där ;)(Y). Ja.. så fick vi nya scheman som är verkligen sjukt soft! ME LIKE WERRY MUCH haha >.< Ja.. och sedan fick jag skuta eftersom jag varit duktig och gjort klart och lämnat in min uppgift inom "Människor i behov av stöd", men dem flesta drog ändå eftersom dem hade detta hemma så dem kunde ändå inte göra så mycket på skolan. Cicci skulle dock stanna och plugga, men när jag märkte att hon blev kvar ensammen i klassrummet tyckte jag synd om henne och hjälpte henne litegranna sedan mötte vi Sara och åkte och åt go'maten i Granloholm :). Jätte mysigt med tjejerna <3. Sedan gick vi en snabb sväng på Ica, där Sara köpte godis och så for vi hem till henne en sväng. Riktigt fin lägenhet har dem, familjen hennes! :) Sedan tog vi oss en liten promenad ute på Granloholm och kollade runt lite innan jag och Cicci for vidare hem till varandra, alltså skilldes vi oss åt på stan, där jag även mötte Christer, Bebbe och Råbert så man fick sig lite sällskap påvägen hem - alltid trevligt :).

När vi kom hem, åt vi revbenspjäll - Riktigt smarrigt! :D Så nu har jag och hjärtat mitt storstädat/tvättat från 17 tiden ända till nu FINALLY :D Men det blev såååå fint och luktar massa gott! LOVE IT! :D Nu sitter han och pratar i skype med Erik och ska förmodligen spela vilken minut som hellst :) Trevligt för honom, medan jag blir tvungen att göra läxa ... Men det kommer nog gå bra! ;) Dock är jag så himlans trött i kroppen, helt slut =/.

Jajustja, nästa vecka har vi praktik och den är nu fixad och godkänd utav min mentor =)
Kommer bli awesome det där asså! -Spännande. :)(Y)


(En bild på mig och Sara som togs på vår mysiga prommis ute i Granloholm). :) <3.



(En bild på mig och Majsan på skolan, haha sötgumman ville ha kort tillsammans med mig). :)<3.



PussLOVE <3 ..XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0