World

Igår och idag har jag i princip endast tagit det lugnt, eftersom haft ont i magen ännu - Kinda sux! =/ När mitt hjärta kom hem satt jag och löste korsord ur någon okej/julia tidning som är döögammal xD Men det var roande haha och beroende framkallande :P Så Conny lyckades naturligtvis också fastna framför den :D hihi ja så vi löste korsorden tillsammans och det var faktiskt massa skoj! :D Efter en stund for vi ned på affärn och köpte cola och massa godiiis :D Nom Nom NOM..! haha och Rickard fick ju inte sina chips och energi dryck som Conny hade glömt att köpa och jag visste inte ens om det hahaha så Rickard blev ju lite sådär less mohahaa 8-) Jobbigt vaah ;) haha. Hur som helst, efter en liten stund när vi kom hem, kom Rickard till oss så fastnade han också i korsordet xD hahaha sååå kul! ;D Resterande utav kvällen såg vi på film, super bra! :D och eftersom att det var iskallt, helt bokstavligen!! hos oss, värmen ville ej funka riktigt som vi ville haha jamen då fick vi tränga ihop oss i soffan med massor utav filtar, täcken och liknande för att få värme haha :)


Imorse när vi väl tvingade oss för att kliva upp, åt vi frukost.. jag hade OTROLIGT ont i min bröstkorg o.0 Förstår inte varför.. men blev jätte orolig, gjorde jätte ont att andas och fick trippelt så ont när jag skrattade, och jag hade ju verkligen lätt att inte skratta :P:p haha aja men efter flera timmar försvann det äntligen (Y) Där snackar vi om en härlig känsla! :) Ja sedan tänkte vi spela ett dator-spel men det ville konstigt nog inte fungera som det skulle (alltså så vi alla kunde spela det), så det slutade med att Conny spelade det själv medan jag och Rickard roade oss som tusan med tidningen, kortspelande och ett as fult spel på min mobil xD men roligt var det! :):) Nu har jag precis tvingat mig för att hoppa in i duschen så att jag slapp fryyyysa så himla som en galning och nu känner jag den himelska känslan, äntligen har jag åter fått min perfekta kroppstemperatur haha - SO AZM! ;D

Egentligen skulle jag fira Jeanette och någon Johanna (dem firar sina födelsedagar ihop) i någon lokal, men det blev inget för min del eftersom ja.. jag har haft ont i magen igen heeela veckan så det vart inget utav det roliga för min del :P Men dem klarar sig nog lika bra ändå ;) haha.


Så imorgon fyller min kära vän, Jeanette år OCH ÄVEN Hans-Erik, min svärfar :D Så imorgon blir det nog ett litet firande här hemma iaf, så ska jag och mitt hjärta baka tårta :D Ska bli massa kul! :)



PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0