You are the love of my life

Igår var det faktiskt en härlig dag, slutade bättre än jag trott :) Vaknade ju med dödlig mag/rygg värk så jag sov vidare till 15-tiden =/. Mot kvällen vid 20-21 tiden försvann värken ÄNTLIGEN..i några timmar innan den kom tillbaks.. =/ Aja hur som hellst så följde jag med Conny på affärn, passade även på och köpa mig lilla menyn på McDonalds xD hihi. SUPER GOTT! :) När vi kom hem igen, fick jag massage utav mitt älskade hjärta innan han for till grabbarna på LAN :) Kändes kasst om jag ska vara ärlig, just igår kväll var jag på sånt där gos humör och ville verkligen inte att han skulle fara men kvällen slutade riktigt bra ändå måste jag säga! :D Jag tjockade i mig Ben & Jerrys, energidryck, cola, chips, hade ett litet maraton med "Two and a half Men", sedan har jag pratat och skrattat massor med Jeanette och Henke Benke xD Piercade mig även >.< Staven är dock liiite för kort känner jag, så får ta och köpa ny någon gång ^^, HAHA undra vad Conny kommer säga när han kommer hem ... :$ oops, han vet inget om det ännu .. hihi men han vet att jag funderat länge på't ^^, Så ja.. kvällen var riktigt rolig och trevlig måste jag säga! :) och ett STORT tack till de två nissarna som höll mig sällskap mitt på natten xD HAHA ja.. jag gick ju och la mig 5.00 ........ :O men som sagt jag sov bra länge innan xD HAHA Men idaf tog jag tag i kragen och klev upp 11.00 :) Dagen tänkte jag börja med en dusch, sedan .. LET'S SEE WHAT TO DO :)



PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0