For the fame

Hej mina kära läsare! :*

Min födelsedag
var riktigt underbar! :D Hade massa skoj med mina älsklings vänner på skolan först, sedan for jag hem till mammi där jag blev firad, åt go' tårtan som mamma gjort och massa annat gott, Vimar (min kära bror) kom och hälsade på från Stockholm så jag blev riktigt glad att han kunde komma! :D Vid 20tiden kom mitt hjärta och hämtade upp mig, for en sväng till Ica Maxi innan vi for vidare hem till oss där han och hans gulliga familj ville fira mig med :) Blev en super god glasstårta och annat gott där med :) Mycket Nom Nom Nom! I födelsedags present fick jag En super SNYGG tavla & jätte söta påsar/tyg fickor med mönster på som man kan hä kläderna i eller annat smått utav mammi, en vrål snygg klocka utav Vimar, hjärtat mitt var gullig som laddade min mobil och även fick pengar utav honom och hans familj till körlektioner så nu har jag en början på det iaf så nu tänker jag ta och lägga undan några hundringar varje månad så det blir en sparning så man kanske kan ta körkortet någon gång soon.. ;D Jajjemen, sedan får trafiken ha med mig där hah ^^,


I fredags
fick jag sluta skolan tidigare eftersom jag är klar sedan ca. 2 månader sedan med samhällskunskaps momentet klassen håller på med fortfarande. Så fick även hem uppgifter på nästa moment som jag tänkte börja med imorgon (måndag), dock ska inte klassen börja med denna förns om flera veckor framöver så när jag kommer bli klar med denna, kommer jag få sluta tidigare sedan med eftersom då är jag helt klar med allt inom samhällskunskapen = SWEET! :) Så hur som hellst, när jag fick sluta tidigare for jag hem till mammi och hälsade på lillebror och umgicks massor :D <3 Strax efter 15 tiden for jag hem och på kvällen var planerna att dra till Jeanette men det blev inget utav det så jag tog det lugnt hemma istället och sent på kvällen, vid 24 tiden fick jag någon random kick i mig och började städa haha .. ja det kan man vell också göra antar jag :P haha.


Igår (lördags) for jag hem till mammi, strax efter for vi hem till Vimars lägenhet där vi hjälpte honom lite inom renoveringen :) Han blev riktigt glad att vi kunde hjälpa honom lite granna, så då blir man ju även själv glad hihi :)

Kom hem till mamma igen vid 16 tiden så blev bra stressigt.. jag skulle hinna äta något (hade inte ens hunnit med att äta frukost), duscha, fixa mig och sedan gå hem till Cicci innan vi skulle ta bussen ned till Karin på förfest innan 100dagars på Stads :) Precis när jag klev ur duschen hörde jag mamma säga att ambulansen kommer strax, blev sjukt orolig! :( Mamma kunde knappt andas, hade jätte ont vid hjärtat, nacken och armen och kunde knappt röra sig ens :'( När ambulansen kom tog dem ut henne till bilen där dem kikade på hjärtat med en sådan aparat dem hade med sig men sedan ville dem att hon skulle följa med till sjukhuset för att undersöka mer nogrannare. Hon hade så ont och svårt med andningen ända till ca 01 tiden inatt så hon fick bli kvar på sjukhuset. De sa att dessa symptom såg ut som det var fel på hjärtat hennes men när de undersökte hjärtat såg de inge fel alls på hjärtat som tur var :) Men tyvär sa de även att det kanske inte syns eftersom detta kanske är början på hjärtfel men imorse när jag vaknade, ringde jag mamma direkt och då hade hon precis kommit hem igen och mådde bättre så det är tur! Gud så glad jag blir!! <3 :) Hoppas hon förblir friskt nu utan några konstigheter alls! <3

När jag och Cicci tillskut kom till Karin, fysatan vad vi hade det kul allesammans, denna kväll behövdes verkligen kände jag! :) Bilder kommer här - dock är det inte allihop eftersom har inte ännu fått alla sedan kvällen.


<-- Cicci, Mickis, Maisan, Sara & Jag -->                                     <-- Jag & Maisan -->




<-- Maisan & Jag -->                                                                                              <-- Jag & Karin -->



<-- Jag.                                                                             <-- Cicci & Jag -->



<-- Sara, Cicci & Jag -->



PussLOVE .. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0